شناسهٔ خبر: 54185128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه خرمشهر: ایرنا در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

آبادان - ایرنا - امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق، شفاف مشکلات و درخواست‌های مردم گفت:ایرنا در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام عادلپور یکشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی خوزستان و کارکنان دفتر ایرنا  آبادان افزود:با گسترش وسایل ارتباط جمعی فضای خالی از اطلاعات وجود ندارد و هرجا که کم‌کاری کردیم دشمن فضای خالی را پر کرده است.

وی به  نقش خبرنگاران و خبرگزاری ایرنا به خنثی‌سازی هجمه‌ رسانه‌ای دشمنان و استکبار جهانی علیه کشور اشاره کرد و گفت: همه در یک جبهه هستیم و باید دست در دست هم بدهیم تا مشکلات را از جلوی پای مردم و نظام برداریم.

حجت الاسلام عادل پور افزود: خبرنگاران نقش اساسی در شفاف‌سازی اذهان عمومی و رصد مشکلات و بیان نقاط قوت و ضعف دارند و با هم افزایی با آنها و تعامل می‌توان به رشد منطقه و کشور کمک کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جراحی اقتصادی در کشور و ایجاد امید بین مردم بیان کرد: رسانه‌های داخلی باید با رویکردی حرفه‌ای خدمات دولت را تشریح و مردم را نسبت  توطئه‌های دشمنان آگاه کنند. 

امام جمعه خرمشهر گفت: خبرنگاران باید واقعیات جامعه و عملکرد مدیران و مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را آنچنان که هست به مردم انتقال دهند. 

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خوزستان نیز با بیان عملکرد این خبرگزاری در استان گفت:تعامل سازنده برای تبیین دستاورهای دولت در دستور کار ایرنا قرار دارد.

محسن بهاروند افزود:خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان خوزستان با انعکاس خبرها و رویدادهای مختلف سعی در ایجاد روحیه امید و نشاط در منطقه دارد.

نظر شما