شناسهٔ خبر: 54185125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کل دادگستری مازندران:

گلوگاه های فساد و آسیب زا در دستگاه های دولتی شناسایی و رفع شود

ساری- رئیس کل دادگستری مازندران شناسایی آسیب ها و رفع گلوگاه های فساد را ضروری دانست و گفت: نظارت و هدایت زیرمجموعه ها برای جلوگیری از فساد ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صادق اکبری عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری با اظهار اینکه قبول مسئولیت در نظام اسلامی مهم و حساس است، افزود: مسئولان باید دقت کنند تا در دوره مسئولیت معصیت نکنند و ظلم در حق کسی روا ندارند.

وی از مسئولان خواست تا با مردم با محبت و عشق رفتار کنند و اظهار داشت: دستگاه قضائی در این دوره همانند قبل آمادگی دارد در خدمت دولتمردان برای انجام مأموریت‌ها، وظایف و مسئولیت‌ها باشد.

وی با تاکید برحفظ جایگاه و استقلال دستگاه قضائی گفت: در حال حاضر تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و قضائی استان ارتقا یافته است و دستگاه‌ها باید همدیگر را برای انجام مأموریت‌ها یاری کنند.

حجت الاسلام اکبری یادآور شد: در حال حاضر که با اصلاح قانون هدفمندی روبرو هستیم باید تعامل بیشتری برای رفع مشکلات مردم داشته باشیم و خوشبختانه تاکنون مسئله‌ای در استان ایجاد نشده است.

رئیس کل دادگستری مازندران با اظهار اینکه قانون حرمت دارد و احترام آن را باید به بهترین شکل داشته باشیم، گفت: هیچ جامعه و دستگاهی از بی قانونی منفعتی کسب نکرده است از این رو همه باید به قانون احترام گذاریم.

وی بر لزوم توجه به پیشگیری در همه حوزه‌ها تاکید کرد و گفت: باید آسیب‌های موجود شناسایی و گلوگاه‌های فساد رفع شود زیرا سبب سلامت می‌شود.

حجت الاسلام اکبری حفظ اراضی و انفال را در استان مازندران مهم دانست و خواستار توجه به مسئولیت قانونی برای حفظ اراضی شد و گفت: فرمانداران و بخشداران دقت لازم در زمینه صدور مجوزها را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ورود به فضای مجازی باید آبرومندانه و آگاهانه باشد، گفت: هیچ مقامی مجاز به ممانعت از اجرای حکم دادگاه نیست.

نظر شما