شناسهٔ خبر: 54185058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آئین معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی برگزار شد

آئین معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی به صورت ویدئو کنفرانسی با شرکت توانیر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، این آئین باحضور ویدئو کنفرانسی حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع توانیر و قربانی مدیر حراست توانیر، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی و مدیر عامل تولید برق استان و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

 حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع توانیر ضمن قدردانی از زحمات مجموعه صنعت برق آذربایجان غربی طی چند سال گذشته عنوان کرد: استان آذربایجان غربی همواره در خدمت‌رسانی به مردم پیشتاز بوده‌ و امیدوارم این رویه همچنان ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: نباید فراموش کنیم که خدمت به مردم یک فرصت است و باید قدر این فرصت را که در اختیار قرار داریم به خوبی بدانیم و به نحوی وظایف محوله خود را انجام دهیم که در میان مردم از مجموعه صنعت برق به نیکی یاد شود.

در ادامه این مراسم طاهر کیامهر مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن تشکر از زحمات نجات اله علی‌نژاد سرپرست شرکت، برخی از چالش های پیش روی شرکت را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد برنامه مدون و ارسالی از سوی شرکت توانیر باید با جدیت و سرعت در سطح استان اجرایی شود.

وی همچنین ادامه داد: هوشمند سازی فعالیت‌ها، جذب حداکثری اعتبارات و بودجه، تعامل با مجموعه مدیریتی استان و استفاده از توانمندی شرکتهای دانش بنیان و مدیریت جهادی فرصت‌هایی است که باید از آن‌ها برای تحقق ماموریت شرکت استفاده شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: بخش هایی نظیرتاب آوری، هوشمند سازی پایش اطلاعات و داده‌ها، اصلاح تعرفه‌ها، اقتصاد صنعت برق و امنیت شبکه و نیز بحث‌هایی نظیر قرائت مکانیزه، انرژی‌های نو و تجدیدپذیرو بسیاری دیگر از این موارد را نمی‌توان در ساختارسنتی و فعلی توزیع پیگیری کرد و نیاز به ساختار و برنامه ویژه دارند.

وی در ادامه سخنان خود هم مرزی استان آذربایجان غربی با چندین کشور و شاهراه تجاری با اروپا و چندین کشور دیگر را از مزیت‌های مغفول استان در صنعت برق بر شمرد و گفت: همسایگی آذربایجان غربی با چندین کشور قابلیت تبدیل شدن به شاهراه تبادل انرژی را دارد که این امر مسئولیت مدیران صنعت برق استان را سنگین‌تر می‌کند.

کیامهر درپایان سخنان خود تاکید کرد:رسالت اصلی ما تامین امنیت معیشت مردم در حوزه برق است و ضروری است با همدلی و همراهی هم، برای اعتلای صنعت برق بکوشیم.

در ادامه جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، رهبردین معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان، تشریح کرد: در سال‌های گذشته با تلاش‌ها و زحمات تمامی کارکنان این شرکت اقدامات شایسته‌ای در سطح استان انجام شده است.

وی در ادامه بیان کرد: برخورداری ۱۰۰ درصدی مشترکین شهری و ۹۹/۹۸ درصدی مشترکین روستایی از نعمت برق حاصل سال‌ها تلاش و زحمات مجموعه‌ای است که در هر شرایطی حتی با پای پیاده خدمت‌رسانی و برق‌رسانی پایدار به مردم را سر لوحه کار خود قرار داده‌اند.

رهبردین در پایان سخنان خود ضمن تبریک به مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در راستای توسعه استان و محرومیت‌زدایی گام‌های موثری از سوی این شرکت برداشته شود.

 عشق و علاقه به خدمت‌رسانی مطلوب و برق‌رسانی پایدار به مردم از مولفه‌های اصلی کارکنان صنعت برق استان

نجات‌اله علی‌نژاد سرپرست شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نیز در این مراسم تصریح کرد: استان آذربایجان غربی یکی از سخت‌ترین استان‌های کشور هم به لحاظ شرایط جوی و هم به لحاظ موقعیت جغرافیایی است.

علی نژاد عشق و علاقه به خدمت‌رسانی مطلوب و برق‌رسانی پایدار به مردم را از مولفه‌های اصلی کارکنان صنعت برق استان بر شمرد و گفت: علی‌رغم شرایط سخت حاکم در استان، همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان با جان و دل به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا هیچ خللی در برق‌رسانی پایدار به مردم ایجاد نشود.

گفتنی است در پایان این آئین ضمن تکریم و تجلیل از زحمات نجات اله علی‌نژاد در دوران سرپرستی شرکت، حکم انتصاب طاهر کیامهر به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی اهدا شد.

انتهای پیام

نظر شما