شناسهٔ خبر: 54184495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات جام پرچم با شرکت ۸۴۲ تیم در روستاهای اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم با شرکت ۸۴۲ تیم در روستاهای این استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سجاد انوشیروانی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی مسابقات جام پرچم افزود: پرونده حضور این استان در مسابقات کشوری مینی فوتبال جام پرچم ویژه روستاییان و عشایر با نام‌نویسی ۸۴۲ تیم بسته شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در آینده نزدیک با رقابت ۸۴۲ تیم شرکت‌کننده برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم در بیشتر روستاها و مناطق عشایرنشین استان برگزار می‌شود.

او بیان کرد: استان اردبیل به لحاظ ثبت‌نام در مسابقات کشوری مینی فوتبال جام پرچم ویژه روستاییان و عشایر در بین ۱۲ استان برتر کشور قرار دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: در راستای محرومیت‌زدایی و حمایت از ورزش مناطق روستایی علاوه بر تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، بسته‌های ورزشی به پنج روستای محروم در هر شهرستان استان اهدا خواهد شد. 

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اردبیل هم  با بیان اینکه شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، نمین و خلخال بیشترین ثبت‌نامی را در این جام دارند، گفت: این مسابقات در نیمه دوم خرداد ماه در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.

علی تقی‌زاده با تقدیر از همکاری هیات ورزش‌های همگانی برای برگزاری این مسابقات افزود: برای برگزاری شایسته این مسابقات، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیات ورزش‌های همگانی نهایت تلاش خود را جهت جانمایی زمین بازی‌ها می‌کنند تا این مسابقات با کیفیت خوبی برگزار شود.

وی اظهار کرد: مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد که در بخش آقایان ۶۷۹ تیم و در بخش بانوان ۱۶۳ تیم ثبت‌نام کرده‌اند.

او بیان کرد: تیم‌های برتر این جام به مسابقات کشوری معرفی و اعزام خواهند شد.

نظر شما