شناسهٔ خبر: 54184393 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی خون آشامی V Rising بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته است

موفقیتی بزرگ طی سه روز / gamesradar

صاحب‌خبر -

تنها سه روز از عرضه بازی خون آشامی V Rising از طریق سرویس دسترسی زودهنگام (Early Access) استیم گذشته، اما این عنوان توانسته در همین مدت کوتاه بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته باشد. 

در V Rising شما نقش یک خون آشام را برعهده دارید که در شکار خون برای بقا است و باید از تابش آفتاب مخفی شوید. شما باید قعله خود را بسازید و در جهان در حال تغییر V Rising رشد کنید. در بخش آنلاین بازی دوست پیدا خواهید کرد تا به کمک آن‌ها جهان انسان‌ها را تسخیر کنید. V Rising توانسته در همین سه روز بیش از ۷ هزار بازخورد مثبت در استیم به دست آورد.

تعداد بازیکنان همزمان بازی خون آشامی V Rising نیز توانسته از ۱۳۰ هزار نفر نیز عبور کند. بنابر گزارش SteamDB در حال حاضر تعداد بازیکنان همزمان این عنوان از GTA 5، فیفا ۲۲، Destiny 2 و حتی الدن رینگ نیز بیشتر است. استودیو Stunlock با انتشار پستی در توییتر میزان فروش بازی را مشخص و از تمامی بازیکنان تشکر کرده است.

بازی خون آشامی V Rising بازی خون آشامی V Rising

Stunlock بیانیه زیر را در صفحه استیم بازی قرار داده است:

 دسترسی زودهنگام به شما این امکان را می‌دهد که از دنیای گوتیک V Rising لذت ببرید و در همین حین به توسعه دهندگان بازی هم کمک کنید. ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظر شما هستیم تا بدانیم چه چیزی را در ترکیب تجربیات جهان باز و بقای بازی با گیم‌پلی مخصوص استودیو ما دوست داشتید.

کار مستقیم با بازیکنان و اجرای بازخورد شما به ما کمک می‌کند تا بهترین بازی بقا و خون آشامی را خلق کنیم. با حمایت از ما، نقش مهمی در توسعه V Rising ایفا خواهید کرد و با هم می‌توانیم به دستاوردهای بیشتری برسیم.

داستان کامل پاپی پلی تایم

تماشا از یوتیوب ویجیاتو پلاس

gamesradar

برچسب‌ها:

نظر شما