شناسهٔ خبر: 54184274 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

فصل ۳ فورتنایت و هر آن‌چه تاکنون می‌دانیم

برای هر تغییری آماده‌ایم!

صاحب‌خبر -

از فصل ۳ فورتنایت چه می‌دانید؟ پس از اتفاقات دراماتیک فصل ۲، اخیرا اطلاعات محدودی از فصل سوم درز کرده که بسیار مورد انتظار و هیجان‌انگیز است. اگر قصد دارید از فصل ۳ فورتنایت بیشتر بدانید، این مقاله از ویجیاتو را از دست ندهید.

تاریخ انتشار

تاریخ انتشار فصل ۳ فورتنایت هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما از آن‌جایی که مطابق وبسایت Epic Games می‌دانیم فصل ۲ در سوم ژوئن ۲۰۲۲ به اتمام می‌رسد، از چهارم ژوئن ۲۰۲۲ منتظر فصل ۳ خواهیم بود؛ البته ممکن است انتشار رسمی با تاخیر کوتاهی مواجه شود.

فصل ۳ فورتنایت و تغییرات مورد انتظار

راستش را بخواهید بعد از تغییرات گسترده‌ای که در فصل دوم رخ داد و متعاقبا مود ساخت و ساز را به کلی دگرگون نمود و Zero Build mode را وارد بازی کرد، اکنون در آستانه فصل ۳ برای هر تغییر ریز و درشتی آماده‌ایم. فعلا منتظریم تا ببینیم نبرد بین Imagined Order و Seven به کجا خواهد کشید!

از هزینه بتل‌پس فصل سوم چه خبر؟ احتمالا هم‌چنان قادرید کوچکترین باندل V-Bucks (باندل ۱۰۰۰تایی) را به قیمت $۷.۹۹ / £۶.۴۹ خریداری نمایید. هم‌چنین می‌توانید با پرداخت $۱۹.۹۹ / £۱۵.۹۹ اقدام به خریداری ۲۸۰۰ عدد V-Buck کنید (در واقع ۲۵۰۰ عدد V-Buck بخرید و ۳۰۰ عدد V-Buck هدیه بگیرید) و آن را خرج یک Battle Bundle نمایید تا فورا به Tier 25 دست یابید. ضمنا می‌توانید ۹۵۰ عدد V-Buck ذخیره کنید تا بتل‌پس بعدی را که اوایل ژوئن ۲۰۲۲ آغاز می‌شود، از دست ندهید.

این هر آن چیزی است که فعلا از فصل سوم فورتنایت می‌دانیم. نظرتان در خصوص این فصل چیست؟ آیا به پای جذابیت‌های فصل دوم خواهد رسید؟ لطفا نظرات خود را با ما و کاربران ویجیاتو به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها:

نظر شما