شناسهٔ خبر: 54182058 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

صدونهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

صدو نهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست صالحی امیری و حضور کلیه اعضا در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نشست که خانم  کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بعنوان مهمان حضور داشتند صالحی امیری در خصوص سفر حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا و رئیس فدراسیون بین المللی شنا و حیدر فرمان رئیس  انجمن بین المللی کوراش و مدیر بازیهای آسیایی و دپارتمان ورزش OCA به تهران و دیدار با مقامات عالیه ورزش کشور نکاتی را یادآور شدند.

در ادامه اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی گزارشی از شرایط  و روند آمادگی تیم های اعزامی شرکت کننده در این بازیها ارائه و در خصوص مسائل مختلف کاروان اعزامی بحث و تبادل نظر گردید و از  سوی اعضای هیات اجرایی بر حضور قدرتمندانه کاروان اعزامی و مشارکت بیشتر ورزشکاران بانوان کشورمان تاکید شد.

در این گزارش در خصوص لباس کاروان اعزامی،پرواز ،اسکان، حمل و نقل،ملزومات و دیگر اقدامات لازم  جهت اعزام و حضور بدون دغدغه کاروان ورزشی  کشورمان در این بازهای بحث و تصمیم گیری های لازم بعمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما