شناسهٔ خبر: 54175724 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازیگران شناخته شده‌ای به فیلم جدید کارگردان انگل پیوستند

آن‌ها همبازی رابرت پتینسون شوند / Collider

صاحب‌خبر -

تونی کولت، نائومی آکی و مارک رافلو به جمع بازیگران جدیدترین ساخته بونگ جون هو کارگردان انگل (Parasite) پیوستند. این فیلم که بونگ با همکاری کمپانی برادران وارنر، وظیفه نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد، در حال حاضر عنوان رسمی ندارد.

پیش از این اعلام شده بود رابرت پتینسون در این فیلم که بر اساس رمان Mickey7 نوشته ویلیام اشتون ساخته می‌شود، بازی خواهد کرد. این رمان که در اوایل سال میلادی جاری منتشر شد، داستان یک کارمند در سفری تحقیقاتی را روایت می‌کند که قبلاً شش بار مُرده بود. کارمند شماره هفت (Mickey7) به زودی متوجه چیزهایی می‌شود که نباید شود و زمانی که فرض می‌کنند او مُرده، Mickey8 مسئولیت کار را قبول می‌کند.

بونگ همچنین وظیفه تهیه‌کنندگی اقتباس سینمایی Mickey7 با شرکت تولیدی خود یعنی Offscreen را دارد. ظاهرا اشتون در سال ۲۰۲۱ رمان منتشر نشده خود را به بونگ تقدیم کرد و سپس شایعاتی مبنی بر اینکه بونگ قرار است اقتباسی سینمایی از رمان مورد انتظار را کارگردانی کند، شروع شد.

چندین بازیگر معروف برای نقش اصلی رقابت می‌کردند که در نهایت این نقش به رابرت پتینسون، بتمن جدید سینما رسید. Mickey7 قرار است در آگوست (مرداد) امسال در لندن کار تولید و فیلم‌برداری را آغاز کند و در ماه دسامبر (آذر) به پایان برسد.

بونگ علاوه بر ساخت فیلم «انگل» در سال ۲۰۱۹، برای کارگردانی فیلم‌های The Host، Snowpiercer و Okja شناخته می‌شود. بونگ در حال حاضر مشغول ساخت سریال Parasite برای شبکه HBO از برادران وارنر دیسکاوری است، که آدام مک‌کی و کوین مسیک تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

فیلم انگل موفقیت بزرگی به دست آورد و تاریخ ساز شد. اولین فیلم محصول کره جنوبی برنده نخل طلای جشنواره کن و اولین فیلم غیر انگلیسی زبان برنده بهترین فیلم در جوایز اسکار بود. انگل از نظر بسیاری یکی از بهترین فیلم‌های قرن بیست و یکم است و باعث شد در سال ۲۰۲۰، بونگ توسط مجله تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تاثیرگذار سال انتخاب شود.

کارگردان Parasite کارگردان Parasite

تونی کولت یک هنرپیشه معروف است که به خاطر بازی در فیلم‌های برجسته‌ای همچون حس ششم، Little Miss Sunshine، Hereditary و Nightmare Alley شناخته می‌شود. کولت در حال حاضر در مینی سریال The Staircase از شبکه HBO حضور دارد.

نائومی آکی برای حضور در فیلم Star Wars: Episode IX – The Rise of Skywalker و سریال‌های The End of the F***ing World و Master of None شناخته می‌شود. مارک رافلو نیز بیشتر به خاطر بازی در نقش هالک در دنیای سینمایی مارول و همچنین حضور در فیلم‌های The Kids Are All Right، Foxcatcher و Spotlight شناخته می‌شود.

اقتباس سینمایی Mickey7 ساخته بونگ جون هو در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد.

معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب ویجیاتو پلاس

Collider

برچسب‌ها:

نظر شما