شناسهٔ خبر: 54171381 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در کمیسیون انرژی مجلس صورت می گیرد؛

بررسی گزارش مسئولان وزارت نفت درباره توافقات و همکاری‌های جدید نفتی ایران

نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس هفته جاری گزارش مسئولان وزارت نفت را درباره توافقات و همکاری‌های ایران با برخی کشورهای آمریکای لاتین و آمریکای مرکزی در حوزه انرژی بررسی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، دستور کار کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تاریخ (یکشنبه یکم خرداد) لغایت (پنجشنبه 5 خردادماه) به شرح ذیل اعلام شد؛

نمایندگان این کمیسیون روز یکشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۴:۴۵ بررسی طرح "اصلاح قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز" را در دستور کار دارند، همچنین در این روز از ساعت ۱۴:۴۵ تا ۱۵:۳ طرح "اصلاح بند «ت» ماده (۳۲) قانون احکام دائمی برنامه‌ های توسعه کشور" را بررسی خواهند کرد.

روز یکشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۶، نمایندگان کمیسیون انرژی تعداد ۲ نفر از اعضای کمیسیون را جهت معرفی به صحن با هدف انتخاب یک نفر برای عضویت در کمیته بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری موضوع ردیف ۶ جدول تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور انتخاب می‌کنند.

بنابراین گزارش، روز سه شنبه نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۶:۰۰ ضمن ارائه گزارش مسئولان وزارت نفت، توافقات و همکاری‌های ایران با برخی کشورهای آمریکای لاتین و آمریکای مرکزی در حوزه انرژی بررسی خواهد شد.

همچنین بازدید از طرح‌های بخش انرژی و آب شهرستان‌های سروستان، کوار، شیراز و کازرون و فیروزآباد طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در دستور کار نمایندگان این کمیسیون قرار دارد.

پایان پیام/50

نظر شما