شناسهٔ خبر: 54170662 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آئودی Q7 2021 در مقابل لینکلن اویاتور 2021 + فیلم

آئودی برخی از ویژگی‌های اضافی را به عنوان تجهیزات استاندارد ارائه می‌کند.

صاحب‌خبر -

آئودی یکی از برترین برند‌های لوکس در جهان با کیفیت داخلی دقیق و فناوری پیشرفته است. کراس اوور ​​لینکلن اویاتور ۲۰۲۱ نیز همانند آئودی  جزو خودروهای لوکس قرار می گیرد. برخلاف کراس اوور‌های قبلی لینکلن، این خودرو دارای ظاهری متمایز در داخل و خارج، پلتفرم دیفرانسیل عقب، موتور استاندارد ۴۰۰ اسب بخاری و طراحی‌های مختلف هوشمندانه و منحصر به فرد بوده و جادارتر، قدرتمندتر و ارزان‌تر از آئودی Q۷ رقیب است.

​​لینکلن اویاتور ۲۰۲۱ از ۵۰ هزار و ۱۹۰ دلار شروع می‌شود در حالی که آئودی  ۵۴ هزار و ۹۵۰ دلار است. موتور استاندارد آئودی چهار سیلندر ۲۴۸ اسب بخاری است، در حالی که یک موتور V۶ با قدرت ۳۳۵ اسب‌بخار ۶۰۰۰ دلار شارژ می‌شود.

آئودی برخی از ویژگی‌های اضافی را به عنوان تجهیزات استاندارد ارائه می‌کند که در لینکلن هزینه اضافی دارند این موارد شامل سیستم چهار چرخ متحرک، روکش چرم طبیعی (به‌جای چرم مصنوعی)، سیستم ناوبری و سانروف پانوراما می شود.

آئودی Q7 2021 در مقابل لینکلن اویاتور 2021 + فیلم
 
آئودی Q7 2021 در مقابل لینکلن اویاتور 2021 + فیلم
 
 

نسل فعلی آئودی Q۷ در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار معرفی شد، این خودرو با تمام مواد درجه یک پوشیده شده، در مقابل، ​​لینکلن اویاتور جسورتر است.

جالب اینجاست که اویاتور هم پایین‌تر و هم بلندتر از Q۷ به نظر می‌رسد، اما هیچکدام نیست هر دوی آن‌ها با طول یکسان ۱۹۹.۳ اینچی برای کلاس خود هستند، در حالی که لینکلن ۱.۱ اینچ بلندتر است.

آئودی Q7 2021 در مقابل لینکلن اویاتور 2021 + فیلم
 
آئودی Q7 2021 در مقابل لینکلن اویاتور 2021 + فیلم
 
 

در داخل، Q۷ و اویاتور نیز زیبایی متفاوتی دارند. لینکلن دارای داشبوردی افقی با مواد با کیفیت بالا و صفحه نمایش لمسی سرگرمی اطلاعاتی بزرگ ۱۰.۱ اینچی است.

 Q۷ دارای فضایی لوکس با تکنولوژی بالا به همراه  فضای داخلی با کیفیت است. پارسال  این خودرو به روزرسانی شد و اکنون دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی پیشرفته جدید است. یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۱ اینچی که بالای صفحه دوم ۸.۶ اینچی و در کنار یک پشت آمپری دیجیتال ۱۲.۳ اینچی قرار دارد.

 هیچ یک از این خودرو‌ها صندلی‌های ردیف سوم مناسب بزرگسالان ندارند، فقط صندلی های لینکلن کمی راحت‌تر هستند  و  با صندلی‌های کاپیتان ردیف دوم ارائه می شود.

 این ۲ خودرو در سواری و هندلینگ تفاوت هایی دارد که Q۷ از  اویاتور یک شاسی بلند سه ردیفه ساکت و نسبتاً چابک بهتر است؛  و فرمان بسیار سبک آن با سرعت کم، پارک کردن را راحت می‌کند.

Q۷ مانند یک سدان اسپرت، جذاب و سبک است. اویاتور ۴۰۰ اسب بخاری دارای شتاب بیشتری نسبت به خودرو دیگر دارد. Q۷  با موتور V۶ می تواند ۳۳۵ اسب بخار قدرت تولید کند در واقع شتاب سریع تری را ارائه می‌دهد. موتور چهار سیلندر پایه Q۷ تنها ۲۴۸ اسب بخار قدرت، دارد.

 آئودی SQ۷ بیتری دارد  و ۵۰۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. اویاتور و Q۷ دارای بسیاری از فناوری‌های ایمنی پیشرفته و رتبه‌بندی ایمنی از اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه هستند.

آئودی Q7 2021 در مقابل لینکلن اویاتور 2021 + فیلم
 
آئودی Q7 2021 در مقابل لینکلن اویاتور 2021 + فیلم
 
 

این دو خودرو دارای ویژگی‌های استاندارد مشابهی از جمله سیستم کمک حفظ خطوط هستند  برخلاف بسیاری از خودروها، هر قطعه استفاده شده در فضای داخلی آئودی Q۷ ارزش پرداخت مبلغ بالا را دارد. 

برای خرید  ​​لینکلن اویاتور باید هرینه بیشتری پرداخت کنید   این خودرو دینامیک رانندگی و کیفیت داخلی بالاتری نسبت به Q۷ دارد.  قدرت، بزرگی و ارزش برتر آن می‌تواند آن را به بالاترین حد ممکن برساند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16078066"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8140828/16078066?width=400&height=300"></script></div>
باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

نظر شما