شناسهٔ خبر: 54169590 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

واکنش کوجیما به افشاگری نورمن ریدس درباره ساخت دنباله Death Stranding

با حضور ریدس / pushsquare

صاحب‌خبر -

نورمن ریدس اخیرا در مصاحبه خود فاش کرده بود که کار روی دنباله Death Stranding آغاز شده است. حالا به نظر می‌رسد هیدئو کوجیما، سازنده بازی به افشاگری ریدس واکنش نشان داده است.

ستاره The Walking Dead اخیرا در مصاحبه‌ای گفت بود که کار روی دنباله Death Stranding «به تازگی آغاز شده است». حالا کوجیما در توییت جدید خود تصاویری از خودش به همراه ریدس را منتشر کرده و در آن نوشته است: «به اتاق خصوصیت برو دوست من!»

Death Stranding Death Stranding Death Stranding Death Stranding Death Stranding Death Stranding

کوجیما در بین اهالی صنعت بازی، معمولا به مرموز بودن شناخته می‌شود و حالا عکس‌های ارسال شده از او نیز، به نوعی می‌تواند به خبر فاش شده دنباله Death Stranding توسط ریدس اشاره داشته باشد.

با این وجود، ساخت دنباله Death Stranding هنوز به طور رسمی اعلام نشده است و مشخص نیست بازی انحصاری پلی اسیتشن ۵ خواهد بود یا خیر. همچنین با توجه به اینکه نسخه اصلی برای پی‌سی منتشر شده بود، می‌توان انتظار داشت که نسخه دوم نیز هم برای پلی اسیتشن ۵ و هم برای پی‌سی منتشر شد.

بازی اصلی هرچند دارای داستان و مفهوم بسیار زیبا و جالبی بود، اما مطمئنا نقص‌ها و اشکالات نسبتا زیادی هم داشت. باید دید در آینده چه تصمیماتی برای بازی گرفته می‌شود.

معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب ویجیاتو پلاس

pushsquare

نظر شما