شناسهٔ خبر: 54165172 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

این تاجر میلیونر، دو جنگنده پیشرفته برای ارتش اوکراین خرید+ عکس

محمد ظهور، مولتی میلیونری است که با خواننده مشهور اوکراینی ازدواج کرده است  تاجر نیکوکاری به نام محمد ظهور پس از مذاکره با اوکراین هواپیما

صاحب‌خبر -

محمد ظهور، مولتی میلیونری است که با خواننده مشهور اوکراینی ازدواج کرده است

 تاجر نیکوکاری به نام محمد ظهور پس از مذاکره با اوکراین هواپیما خرید.

گزارش‌ها حاکی از آن است که یک تاجر بریتانیایی ساکن لندن برای کمک به نیروهای نظامی اوکراین در جنگ کنونی علیه روسیه، دو فروند هواپیمای جنگی خریده ‌است.

محمد ظهور، مولتی میلیونری که با خواننده مشهور اوکراینی ازدواج کرده است، در جمع‌آوری بودجه و کمک مالی از داخل بریتانیا و دیگر قسمت‌های اروپا برای اسکان مجدد پناهجویان مشارکت داشته است.

آقای ظهور ۶۶ ساله، این هواپیما را که گمان می‌رود جت جنگنده باشد، پس از مذاکره با مقام‌های اوکراینی خریداری کرد. کاملیا، همسر او در مصاحبه‌ای با رسانه‌های اوکراینی گفت که شوهرش ابتدا در مورد آشکار کردن کمک‌های نظامی‌اش سکوت اختیار کرده بود، اما حالا «ظهور به من چراغ سبز نشان داده است که حرف بزنم.»

خانم ظهور گفت، علاوه بر هواپیماهای جنگی، شوهرش همچنین در حال حاضر در ساخت پروژه‌ای یک میلیون پوندی برای پناهجویان اوکراینی در آلمان شرکت دارد.

دو مقام اوکراینی گفتند که آن‌ها از برنامه‌های آقای ظهور برای اهدای هواپیماها خبر داشته‌اند، اما به دلایل امنیتی و محرمانه بودن موضوع نمی‌توانستند وارد جزئیات بشوند.

 

نظر شما