شناسهٔ خبر: 54162592 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ده‌ها حزب‌الله چسبیده به مرزهای استکبار تشکیل شده و این روال ادامه دارد | انقلاب به بهترین وجه به نسل‌های مختلف منتقل شد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در این سال‌ها انقلاب اسلامی به بهترین وجه به نسل‌های مختلف منتقل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار علی فدوی در آئین بزرگداشت سالگرد نخستین شهید مشهدی مدافع حرم «شهید حسن قاسمی دانا» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد اظهار کرد: وقتی امام امت (ره) جلودار شد و امت امام یکپارچه پای کار آمد انقلاب اسلامی پیروز شد و دهه اول خود را با فراز و نشیب فراوان با افتخار طی کرد و با ثبات قدم تقدیم امام حاضر امام خامنه‌ای شد و در این سال‌ها انقلاب به بهترین وجه به نسل‌های مختلف منتقل شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شرایط دهه ۶۰ و دهه ۹۰ خیلی متفاوت است، اما جوانان در دهه ۹۰ همانگونه به وظیفه خود عمل کردند که در دهه ۶۰ عمل شده بود.

وی افزود: جنگیدن در داخل کشور با دشمن راحت‌تر از جنگیدن با دشمن در خارج از مرزهاست، اما وقتی قرار شد این جنگ در خارج از مرز انجام شود، به بهترین وجه صورت گرفت و عظمت بزرگی در سرکوب فتنه بزرگ داعش توسط انقلاب اسلامی ایران محقق شد.

سردار فدوی گفت: برای از بین رفن این فتنه باید انقلاب اسلامی هزینه می‌داد، دلدادگان انقلاب اسلامی در این جنگ در دهه ۹۰ از یک کشور نبودند و از بی‌شمار کشور حضور یافتند و این عظمت را خلق کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: ده‌ها حزب‌الله، چسبیده به مرزهای استکبار با قدرت زیاد تشکیل شده و این روال ادامه دارد، جبهه حق انقلاب اسلامی به دستور خدا و پیامبرش عمل می‌کند و سربازان مقاومت همچنان عظمت و افتخار می‌آفرینند.

وی افزود: در پنج دهه گذشته اتفاقاتی در جهان افتاد و اغلب باطل‌ها به جان هم افتادند، که در این جنگ‌ها کشته‌های زیادی هم دادند، اما در جبهه انقلاب اسلامی، ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شد که کمترین میزان انسان‌هایی است که در این دهه‌های اخیر در جنگ کشته شدند، اما هر شهیدی از انقلاب اسلامی عظمتی بود که در پی آن قدرت و نیرو آفریده شد.

فدوی گفت: جبهه برحق انقلاب اسلامی و جریان مقاومت در کشورهای مختلف در مقابل استکبار ایستاده که این از عظمت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: دلدادگان انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف اسلامی نظیر یمن، حماسه آفریدند و این وعده خداست که حزب خدا پیروز است. جبهه انقلاب و مقاومت با اقتدار در برابر استکبار ایستاده‌ است.

وی گفت: وقتی هدفی بزرگ دنبال شده و تلاش می‌شود که این انقلاب به دست صاحبش امام زمان (عج) برسد همه باید همه جانبه پای کار باشند و از جان خود نیز بگذرند.

نظر شما