شناسهٔ خبر: 54155630 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نیاز اصفهان به ٤٠٠ دستگاه اتوبوس شهری

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان از رییس جمهور درخواست کرد در سفر خود به اصفهان دستورات لازم برای اختصاص بودجه، جهت تامین تعداد مورد نیاز اتوبوس این شهر را صادر کند.

صاحب‌خبر -

سید عباس روحانی  گفت: ناوگان اتوبوسرانی در حمل و نقل شهری عمومی بزرگترین نقش را ایفا می‌کند و کمبود آن موجب استفاده بیشتر مردم از وسایل نقلیه شخصی و بالطبع باعث افزایش ترافیک و الودگی هوا و همچنین تهدیدی برای سلامتی مردم محسوب می‌شود.

به گفته او ما در حال حاضر نیاز به افزایش حدود ٤٠٠ دستگاه اتوبوس برای رسیدن به وضعیت مطلوب داریم و در این خصوص تلاش‌های مختلفی انجام دادیم که تا این لحظه بی نتیجه بوده و امید داریم با سفر رییس جمهوری به اصفهان، مشکل تامین کمبود اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی اصفهان مرتفع شود.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان می گوید با تجربه خوبی که در چندین دهه در زمینه تعمیرات و بازسازی اتوبوس‌ها داریم با استفاده از نیرو‌های متخصص و همراهی مجموعه شهرداری اصفهان و دستگاه‌های نظارتی نظیر استانداری اصفهان و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در حرکتی جهادی اقدام به تعمیر و بازسازی تعداد ١٠٠ دستگاه اتوبوس فرسوده کرده ایم، ولی این اقدام جوابگوی تامین تعداد مورد نیاز نیست و تنها راه حل برای این معضل اضافه شدن تعداد اتوبوس مورد نظر که پیشتر به آن اشاره کردم، است.

 

نظر شما