شناسهٔ خبر: 54154496 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

آیت الله رئیسی:

امروز به برکت خون شهیدان، امنیت مطلوبی در استان آذربایجان غربی برقرار است

موج نیوز

رئیس جمهور با بیان این‌که شما خانواده شهدا شاهد سوابق ناامنی در این استان بوده‌اید، گفت: امروز به برکت خون شهیدان، امنیت مطلوبی در استان آذربایجان غربی برقرار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، عصر روز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر به استان آذربایجان غربی، در دیدار جمعی از خانواده شهدای این استان، اظهار داشت: تقدیم ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی در راه دفاع از انقلاب و کشور، مسئولیت بزرگ و خطیری برای مسئولان و دست‌اندرکاران ایجاد کرده است.

رئیس جمهور با بیان این‌که شما خانواده شهدا شاهد سوابق ناامنی در این استان بوده‌اید، گفت: امروز به برکت خون شهیدان، امنیت مطلوبی در استان برقرار است.

رئیسی در ادامه سخنان خود با بیان این‌که جامعه اسلامی نسبت به ارزش‌ها حساس است، اظهار داشت: بی‌تفاوتی در دین اسلام، مذموم و مورد نکوهش است و در روایات، جامعه ترک کننده امر به معروف و نهی از منکر، تشبیه به جامعه مرده شده است.

رئیس جمهور، گفت: یکی از مجموعه‌های حساس در جامعه ما خانواده شهدا هستند و احساس مسئولیت آنها بسیار مبارک و مقدس و در راستای حراست و صیانت از خون شهدا است.

رئیسی، اظهار داشت: ان‌شاالله حس امر به خوبی‌ها و نهی از منکرات در جامعه زنده بماند. البته به برکت خون شهدا و هدایت‌های امام خمینی رحمه‌الله‌ علیه و رهبر معظم انقلاب، جامعه ما جامعه‌ای زنده است.

نظر شما