شناسهٔ خبر: 54154397 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آغاز مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت/ ثبت‌نام تا ۱۷ تیر ادامه دارد

معاونت پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ی کشور از آغاز ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، معاونت پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ی کشور از آغاز ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی خبر داد. 

 علی حسین شهریور با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۴۳ رشته و ۶ گروه تخصصی برگزار می‌شود، گفت: این دوره از مسابقات با همکاری و مشارکت نهادهای آموزشی، شرکای بخش دولتی و خصوصی برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به رشد ۳۰ درصدی تعداد رشته‌های مسابقات ملی مهارت در مقایسه با دوره قبل، تصریح کرد: رشته‌های فناوری خودرو‌های ریلی، پذیرش هتل، خدمات رستوران‌داری، آرایشگری مردانه، هنر بازی‌های سه بعدی رایانه‌ای، نانوایی نان‌های حجیم، ساخت و ساز خشک و گچ کاری و نگهداری و تعمیر هواپیما برای اولین بار در مسابقات ملی مهارت برگزار خواهند شد. 

معاونت پژوهش برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش و فنی آموزش فنی و حرفه‌ی کشور خاطرنشان کرد: ثبت نام این دوره مسابقات از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۷ تیرماه از طریق تارنمای مسابقات مهارت ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: برگزیدگان این دوره از مسابقات پس از حضور در اردوهای مقدماتی به مسابقات جهانی مهارت اعزام خواهند شد. 

جوانان زیر ۲۱ سال برای ثبت نام و حضور در این مسابقات به وبسایت زیر مراجعه کنند: http://www.worldskills.ir

نظر شما