شناسهٔ خبر: 54150012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیریت واحد و متمرکز در پایانه‌های مرزی منجر به تسهیل ترددها می‌شود

ارومیه - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: توجه به مدیریت واحد و متمرکز در پایانه‌های مرزی جهت تسهیل در تردد روان کامیون‌های باری یکی از الزامات اصلی است که باید مورد توجه مسوولان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رستم قاسمی روز جمعه در جریان بازدید از پایانه مرزی سرو اظهار کرد: برای امنیت و آسایش رانندگان، ایجاد پارکینگ‌ها و امکانات رفاهی در طول جاده و در پایانه‌های مرزی مورد تاکید است چون تاثیر بسزایی در کاهش حوادث جاده‌ای خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی افزود: راه اندازی سریع دستگاه ایکس ری در پایانه مرزی سرو باید در دستور کار مسوولان امر قرار گیرد ضمن اینکه زیباسازی محوطه و ورودی پایانه‌های مرزی نیز مورد توجه قرار گیرد چرا که اینجا مبادی ورودی و خروجی به کشور هستند و باید از ایجاد موانع و شلوغی‌های بیش از حد در آن جلوگیری و محیطی آرام و زیبا را بوجود آورد.

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور نیز در این بازدید ضمن اعلام جاگذاری دستگاه ایکس ری در طرح توسعه پایانه مرزی سرو و ایجاد فضای مورد نیاز برای آن، گفت: مدیریت واحد و یکپارچه در پایانه‌های مرزی نقش مهمی در آرام سازی و تسهیل در زمان تردد کامیون‌های خروجی خواهد داشت.

داریوش امانی اضافه کرد: باید دستگاه‌های ذیربط همکاری‌های لازم را در این خصوص انجام دهند تا شاهد پایانه‌های مرزی پویا و فعال باشیم و هدف مهم مرز محل گذر باشد نه محل توقف به عینه تحقق یابد.

نظر شما