شناسهٔ خبر: 54150001 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مس سونگون فاتح لیگ برتر تکواندو مردان

پرونده فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های ایران با قهرمانی تیم صنعت مس سونگون ورزقان و چهارمی تیم دانشگاه آزاد اسلامی بسته شد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا از مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، هفته آخر بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو بزرگسالان مردان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، صبح و عصر امروز در خانه تکواندو در قیطریه تهران برگزار شد. هوگوپوشان دانشگاه آزاد اسلامی که مقابل تیم صنعت مس کرمان صف‌آرایی کرده بودند در حالی نتیجه را ۳ به ۵ واگذار کردند که ۳ به صفر از رقیب خود جلو بودند.

در مسابقه چهارم و در وزن ۸۷- هوگوپوش دانشگاه آزاد اسلامی ۱۳ به ۷ پیش افتاده و فقط ۱۶ِ ثانیه تا پایان مبارزه باقی بود که حریفش شبهه‌آمیز نقش بر زمین شد و داوران دیسکالیفه اعلام کردند. این موضوع با اعتراض سرمربی و مدیرفنی تیم دانشگاه همراه شد اما راه به جایی نبرد.

در مبارزه آخر هم که در حکم تعیین کننده مقام سوم لیگ برتر بود، مربیان صنعت مس کرمان جنگ روانی به راه انداختند و در نهایت تیمشان ۵ به ۳ پیروز شد.

امشب با پیگیری رقابت‌ها، پرونده فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های ایران با قهرمانی تیم صنعت مس سونگون ورزقان بسته شد. تیم لوازم خانگی کن نیز مقام دوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

شاگردان سیدنعمت خلیفه و رضا ایمان‌زاده در تیم دانشگاه آزاد اسلامی که بیشترشان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند اگرچه بین ۱۱ تیم، چهارم لیگ برتر شدند اما نشان دادند در آینده نزدیک حرف‌های زیادی خواهند داشت.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۱ تیم دانشگاه آزاد اسلامی، پارسیان البرز، پاس، جوانه، شرکت پالایش نفت آبادان، شهرداری ورامین، صنعت مس کرمان، فرمانیه، لوازم خانگی کن، مس سونگون ورزقان و معتمد حضور داشتند و در دو گروه با هم مبارزه کردند.

انتهای پیام/۱۰۴/

نظر شما