شناسهٔ خبر: 54146406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده انتظامی دزفول خبر داد؛

دستگیری ۳۳ سارق و کشف ۴۸ فقره انواع سرقت در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری ۳۳ سارق و کشف ۴۸ فقره انواع سرقت در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ روح الله گراوندی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان دزفول پس از هماهنگی با مرجع قضائی در ۷۲ ساعت گذشته توسط مأموران انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی در اجرای این طرح در عملیات‌هایی جداگانه تعداد ۳۳ سارق را شناسایی و آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند، افزود: مأموران پلیس در این طرح ضمن کشف ۴۸ فقره انواع سرقت و اموال مسروقه، حدود یک کیلوگرم انواع مواد مخدر، تعداد ۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری نیز کشف کردند؛ ضمن اینکه تعداد ۲۵ دستگاه موتور سیکلت و ۸ دستگاه خودرو متخلف در این طرح توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول عنوان کرد: همچنین در این طرح در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت اجتماعی تعداد ۱۳ نفر از عاملان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نیز دستگیر شدند.

سرهنگ گراوندی با اشاره به رضایت مندی شهروندان از اجرای این طرح گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

نظر شما