شناسهٔ خبر: 54146122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون پارلمانی رییس جمهور در خوی:

دولت درصدد ایجاد عدالت و رفع تبعیض در کشور است

علی محبوبی

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت با قدرت هر چه تمامتر در صدد ایجاد عدالت و رفع تبعیض در سطح کشور است.

صاحب‌خبر -

حسینی امروز ۳۰ اردیبهشت در جلسه شورای اداری خوی با بیان اینکه دولت با قدرت هر چه تمامتر در صدد ایجاد عدالت و رفع تبعیض در سطح کشوراست، تصریح کرد: جراحی اقتصادی را دولت در سال اول مدیریتش شروع کرد و شخص رییس جمهور شبانه روز پیگیر مسایل  مردم و کشور است.

حسینی ادامه داد : دولت دکتر رییسی از اول روی کار آمدن پیگیر کار سلامت مردم  شد و شخص رییس جمهور از روسای جمهور کشورها خواستار خرید واکسن شد و دیدید بیماری کرونا تحت کنترل در آمد.

معاون پارلمانی رییس جمهور ضمن استماع مشکلات آب در خوی توسط مسئولین شهرستانی گفت: با همکاری نماینده مردم در مجلس  در مدت ۲ سال پیگیر مشکلات مردم هستیم .

 وی تبدیل دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه را از دیگر در خواست مردم خوی عنوان کرد و گفت: سعی خود رابرای ارتقا این دانشکده خواهیم داشت.

حسینی خاطر نشان کرد: خوی شهر فقها ،عالمان بزرگ و مفاخر گرانقدر و سراداران شهید بزرگواری است که هر کدامشان نگینی از گلستان ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی نیز در این جلسه با انتقاد از اینکه بیشترامکانات در مرکز استان متمرکز شده است، تصریح کرد : در خوی فقط یک مجتمع فرهنگی هنری در ارشاد وجود دارد در حالیکه در ارومیه همه ادارات کل دارای مجتمع فرهنگی و هنری هستند .

کاظمی فرماندار خوی نیز اظهار کرد: مردم خوی مطالبات بحقی دارند که باید دولت سعی کند آنها را محقق کند.

وی حل مشکل آب خوی را خواستار شد و گفت: هم حق آبه خوی از سد آغ چای و هم احداث سد مورد مطالبه ماست.

انتهای پیام

نظر شما