شناسهٔ خبر: 54144597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیرانشهر:

بیشترین مصوبات سفر هیات دولت به آذربایجان‌غربی به پیرانشهر اختصاص دارد

المیرا عسگری زاده

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر هیات دولت به آذربایجان‌غربی از اختصاص بیشترین مصوبات سفر به شهرستان پیرانشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی اسماعیلی امروز ۳۰ اردیبهشت در شورای اداری پیرانشهر اظهار کرد: پیرانشهر با دارابودن ظرفیت‌های بکر و طبیعی، اقتصادی و گمرکات، بهشت آذربایجان‌غربی است که نباید حتی یک نفر بیکار داشته باشد.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای اشتغالزایی در این شهرستان تصریح کرد: در سفرهای استانی هیات دولت بنابر حل مسایل و مشکلات موجود است و جلسات متعددی قبل از انجام سفر، در شهرستان‌ها و استان‌ها و با کارشناسان وزارتخانه‌ها برگزار و این مسایل و مشکلات بررسی می‌شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین دستورات لازم برای تجهیز و تامین کتب لازم برای کتابخانه پیرانشهر را صادر کرد.

به گزارش ایسنا؛ تجهیز مرکز تخصصی قرآن و عترت، احداث سالن ورزشی، احداث تصفیه خانه آب، ساخت مدارس لازم و رفع مشکلات جاده‌ای شهرستان پیرانشهر از دیگر مواردی بود که اسماعیلی قول مساعدت و طرح آنها را در جلسه هیات دولت در استان آذربایجان‌غربی را داد.

همچنین فرماندار، امام جمعه، نماینده مجلس و اعضای شورای شهر پیرانشهر در این جلسه مسایل، مشکلات و کمبودهای شهرستان را با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان گذاشتند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما