شناسهٔ خبر: 54144404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده گروه 55 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امروز بیش از هر زمانی نیاز به بسیج وتفکر بسیجی داریم

فرمانده گروه ۵۵ توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مهمترین مأموریت های بسیج درحال حاضر مقابله با استکبار، قیام در مقابل انحرافات و تربیت جوانان در جهت پاسداری از اصول و اهداف انقلاب و نظام اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام ؛ امیر سرتیپ دوم حبیب اله کریم زاده فرمانده گروه 55 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در صبحگاه مشترک رزمایش الی بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام که در شهرستان کوهپایه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر با اشاره به اینکه افتخارات و دستاوردهای این انقلاب مدیون خون شهداء و یادگاران 8 سال دفاع مقدس است ، بهره مندی از نعمت الهی امنیت و اقتدار را از بسیجیان و نیروهای مسلح دانست.

وی گفت: باید خدای را شاکر بود که از نعمت ولایت فقیه برخورداریم، اگر بدنهایمان را تکه تکه سازند و از سرهایمان کوه بسازند، هرگز نخواهیم گذاشت که ولایت تنها بماند و هرگز تاریخ نخواهد نوشت که سید علی تنها ماند و با بهره مندی از نعمت نیروهای مسلح و نیروهای مخلص بسیجی پا در رکاب ولایت هستیم.

فرمانده گروه ۵۵ توپخانه ارتش افزود : دشمن به دنبال تفرقه افکنی ، وحدت شکنی و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و تلاش می کند که با از بین بردن نظام خانواده و نظام آموزشی و بی اعتبار کردن الگوها ، تمدن اسلامی را از بین ببرد.

وی ادامه داد : دشمن برای از بین بردن نظام خانواده ، زنان و مادران ما را هدف قرار داده است و با توجه به اینکه طبق آموزه های دینی ما از دامان زن ، مرد به معراج می رود ، دشمنان ما به کمرنگ نمودن نقش زن و مادر می پردازند .

امیر کریم‌زاده اضافه کرد: دشمن برای از بین بردن نظام آموزشی ، با روبرو قرار دادن مربی و متربی به کمرنگ نمودن نقش استاد و معلم می پردازند ولی با هوشیاری دانش آموزان و معلمان رو برو شده اند ، همچنین به دنبال آن هستند که با از بین بردن الگوها و اسطوره های ملی و مذهبی ما فرهنگ ایثار و شهادت حسینی را زیر سؤال ببرند ، ولی ما پیرو ولایت و دانش آموخته مکتب امام حسین علیه السلام هستیم و اگر در کرببلا و در شام بلا نبوده ایم الان آماده ایم.

وی تصریح کرد: ای صهیونیست اشغالگر و ای آمریکای جنایتکار بدانید که تا آخرین قطره خونمان مطیع ولایت هستیم و با داشتن نیروهای مخلص بسیج مردمی ، ارتش قهرمان ، سپاه پاسداران دلاور و نیروهای انتظامی مقتدر با وحدت همیشگی پیرو ولایت هستیم .

وی تصریح کرد: حضور در این رزمایش بزرگ و همراهی نیروهای مسلح پیام عظیم ولایت پذیری را به همراه دارد و نشان خواهیم داد که مشکلات اقتصادی ما را از هدفمان که پایداری و مقاومت است دور نخواهد ساخت.

وی افزود : ما برای تداوم انقلاب می بایست همه تلاش نمائیم و لحظه ای فرصت سوء استفاده به دشمن ندهیم ، ما امروز بیش از هر زمانی نیاز به بسیج و تفکر بسیجی داریم و طبق آیه شریفه واعدو لهم ما استعطتم من قوه... با بهره مندی از نیروهای بسیج و نیروهای مسلح مقتدر اجازه نخواهیم داد که دشمن برای انقلاب ما نقشه بکشد.

فرمانده گروه ۵۵ توپخانه ارتش گفت : باتوجه به فرمایشات امام راحل که به سلاح و صلاح مجهز شده ایم و بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکیلات آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نمودند ، بسیج صرفا یک نهاد نظامی نیست بلکه نهادیست وسیع و پاسخگوی نیاز های اساسی جامعه و شجره طیبه ودرخت تنومندی است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد و برای پیدایش و تقویت روح ایمان در میان مردم که موتور حرکت آن بسیج است ، دو عامل مسجد و روحانیت معظم نقش بی بدیل دارند.

امیر کریم زاده مهمترین مأموریتهای بسیج را درحال حاضر مقابله با استکبار ، قیام در مقابل انحرافات ، تحمل ، صبر ، مبارزه علمی و عملی ، تعلیم و تربیت جوانان در جهت پاسداری از اصول و اهداف انقلاب و نظام دانست و گفت : مکتبی بودن و اعتقاد قلبی و باور درونی ، مطیع و حامی ولایت فقیه ، اخلاص ، تواضع ، غیرت دینی ، شجاعت و شهامت ، از مهم ترین خصوصیات و مؤلفه های بسیج مردمی است و همین امر باعث شده است که امروز بسیج ما در معرض توطئه دشمن قرار دارند که با درایت و تفکر انقلابی بسیجیان روبرو شده اند.

وی با بیان اینکه همه افتخار می‌کنیم که بسیحی هستیم، گفت : همه مدیریت ها نیاز اساسی به تفکر بسیجی دارند زیرا بسیج در هر عرصه ای وارد شده موفقیت به همراه داشته است.

 

 

نظر شما