شناسهٔ خبر: 54144403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دادستان همدان: دریافت کنندگان ارز ترجیجی باید میزان موجودی انبار خود را اعلام کنند

همدان - ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: به منظور جلوگیری از گرانفروشی و احتکار، واحدهایی که ارز ترجیجی گرفته اند باید نسبت به تکمیل خوداظهاری میزان موجودی انبارها اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسن خانجانی موقر» روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با گرانفروشی و احتکار به سازمان صمت استان طی مکاتبه ای تأکید شده برای پیشگیری از هر گونه شائبه و تشکیل پرونده احتکار، همه واحدهایی که ارز ترجیحی دریافت کرده اند، نسبت به خوداظهاری میزان موجودی در انبارهای خود اقدام کنند.

وی افزود: مدیران این واحدهای تولیدی گزارش خود را به سازمان جهاد کشاورزی استان ارسال و در زمان مقرر نیز نسبت به واریز مابه تفاوت ارز به حساب هدفمندی یارانه ها اقدام کنند.

دادستان همدان تصریح کرد: برای رصد و نظارت بر اجرای کامل این دستور می طلبد سازمان جهاد کشاورزی هم نتیجه را به دادسرای همدان و اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کند.

خانجانی موقر در ادامه با  اقدام برخی از صاحبان واحدهای صنفی و  تولیدی در احتکار مایحتاج اساسی مردم را تادرست دانست و از شهروندان خواست در صورت مطلع شدن از احتکار کالایی موضوع را به مسئولان ذی صلاح اطلاع دهند.

نظر شما