شناسهٔ خبر: 54144273 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طلوع‌کیان در آستانه جدایی از تیم والیبال شهداب

تهران-ایرنا- اخبار پیرامون تیم والیبال شهداب یزد حاکی از آن است که علیرضا طلوع‌کیان امروز(جمعه) و در بازی با تاراز قزاقستان برای آخرین بار هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا طلوع‌کیان که سرمربیگری تیم والیبال مقاومت شهداب یزد را بر عهده دارد در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته و به احتمال فراوان بازی با تاراز قزاقستان آخرین بازی است که او تیم شهداب را هدایت خواهد کرد.

شهدابی‌ها فصل گذشته را با محمدعمده‌ غیاثی آغاز کردند اما عملکرد ضعیف این تیم در نیم‌فصل اول لیگ برتر باعث تغییر و تحول در کادر فنی‌ این تیم و طلوع‌کیان به عنوان سرمربی جدید شهداب معرفی شد.

این تیم یزدی در نهایت و خلاف پیش‌بینی‌ها، عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال را به دست آورد. با این حال شنیده می‌شود اختلافات بین طلوع‌کیان و مدیریت باشگاه در زمینه جذب بازیکنان، جدایی این مربی را به دنبال خواهد داشت.

از محمدرضا تندروان به عنوان گزینه سرمربیگری شهداب نام برده می‌شود. این مربی در فصل گذشته هدایت شهرداری ارومیه را بر عهده داشت.

طلوع‌کیان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سانتوری ژاپن وعده داد که امروز و پس از بازی رده‌بندی در خصوص  جدایی خود از تیم شهداب صحبت ‌کند.

نظر شما