شناسهٔ خبر: 54144044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زون دانش بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی ایجاد می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از ایجاد زون دانش بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بعثت، آخولا، اسکو و شهید سلیمانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

آقای محمد کلامی در جلسه‌ای که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد گفت: با توجه به شعار سال از نکات مهم برنامه‌های اقتصاد ملی و تولید توجه به شرکت‌های دانش بنیان است که باید از سوی دولت پیگیری شود.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان و سازمان صمت از دو بازوی صنعت استان در جهت تحقق شعار سال، حمایت از واحد‌های دانش بنیان در راس برنامه‌های خود قرار داده است.

شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای گسترش صنعت و تولید استان مباحث دانش‌بنیان را در سالجاری در اولویت جدی خود قرار داده است و در این راستا در این جلسه، زون دانش بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به‌ویژه بعثت، آخولا، اسکو و شهید سلیمانی ایجاد خواهد شد.

فضا‌هایی در بسیاری از شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد و اگر قرار باشد، طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، شرکت‌ها دانش‌بنیان شوند و شهرک‌های صنعتی که متولی تامین زیر ساخت‌ها باید شرایط را برای حضور این شرکت‌ها هموار سازد.

نظر شما