شناسهٔ خبر: 54144026 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محمدی: نبود درایت باعث اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور شد/ عالیشاه سنگ را از خانه شان نیاورده بود

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقات بازی با تراکتور به علت نبود درایت از سوی دوستان رقم خورد.

صاحب‌خبر -

محمد محمدی درباره اتفاقات و حاشیه‌های رخ داده در دیدار تیم پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: این اتفاقات به خاطر عدم درایت دوستان رقم خورده است. وقتی دستورالعمل بوده که به طور کلی ۳۰ درصد تماشاگر به ورزشگاه بیاید، ناظر بازی چرا اجازه داد بازی برگزار شود؟ متاسفانه این اتفاقات از قبل بازی شروع شده بود و به جایی رسید که داور مجبور شد بازی را قطع کند. واقعا کسب مقام و سه امتیاز به چه قیمتی؟ اگر خدایی نکرده یکی از سنگ‌ها به چشم کسی برخورد می‌کرد چه کسی جوابگو بود. آن همه سنگ از کجا می‌آید؟

بازی پرسپولیس و تراکتور به علت پرتاب سنگ و بطری از سوی تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام تبریز نیمه تمام ماند و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار است  بعد از دریافت گزارش داور مسابقه و ناظر بازی درباره این دیدار رای نهایی را صادر کند.

شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ هوادار تراکتور 

 از ۲ هوادار تراکتور که قصد آسیب زدن به گل‌محمدی را داشتند شکایت کردیم و علاوه بر این نسبت به  میزبانی باشگاه تراکتور اعتراض داریم. از کمیته انضباطی هم خواهشمندیم سریع‌تر به این مسئله رسیدگی کند و فاکتور زمان برایش قائل نشود.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که به علت محرومیت نمی‌توانست روی نیمکت تیمش بنشیند از جایگاه ویژه ورزشگاه یادگار امام تبریز بازی تیمش برابر تیم تراکتور را نظاره گر بود. او در هنگام پایین آمدن از سکو‌ها مورد حمله تماشاگران قرار گرفت و با اسکورت نیرو‌های انتظامی و امنیتی از ورزشگاه خارج شد.

بیشتر بخوانید

پرتاب سنگ توسط عالیشاه به کسی برخورد نکرد  

 عالیشاه که سنگ را از خانه‌شان نیاورده بود. ترابی، عالیشاه و رضاییان زمانی که می‌خواستند کرنر بزنند با سنگ مورد اصابت قرار گرفتند. عالیشاه هم جوان است و سنگ را بیرون انداخت؛ او به سمت کسی  سنگ که ننداخته است. فاصله زمین تا سکو زیاد است و خدایی نکرده عالیشاه به سمت کسی نزده است. سوال ما این است که چرا این حجم از هوادار و سنگ وارد استادیوم شده است؟

امید عالیشاه در دقیقه ۵۰ بازی از رفتار تماشاگران عصبانی شد و سنگ به سمت آن‌ها پرتاب کرد و همین موضوع باعث درگیری میان بازیکنان ۲ تیم شد و بازی برای دقایقی متوقف شد.  

باشگاه تراکتور فرافکنی می کند 

 متاسفانه باشگاه تراکتور یک بیانیه‌ای داد، اما با توجه به اسناد موجود آن‌ها قصد فرافکنی داشتند. داور بازی قطعا در گزارشش همه موارد را ذکر می‌کند که چه اتفاقی افتاد تا بازی متوقف شود.

باشگاه تراکتور طی بیانیه‌ای اعلام کرد که  اتفاقات بازی این تیم برابر  پرسپولیس از سوی عده‌ای تماشاگر ناشناس رخ داد که مورد تایید این باشگاه نیست و افراد متخلف قطعا ارتباطی با هواداران واقعی تراکتور ندارند.

شب سیاهی برای فوتبال ما رخ داد 

 به بچه‌های رسانه‌ای باشگاه و عسگری آنالیزورمان سنگ خورده است. ذات فوتبال این است که ورزش کنید و لذت ببرید. ما رفتیم تا فوتبال بازی کنیم و هواداران لذت ببرند، اما این اتفاقات باعث شد شب سیاهی در فوتبال ما رقم بخورد.  

در بازی پرسپولیس و تراکتور چند نفر از عوامل اجرایی باشگاه پرسپولیس مورد اصابت سنگ قرار گرفتند، اما آسیب دیدگی جزیی بود و مداوا شدند.

نظر شما