شناسهٔ خبر: 54143356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

امام جمعه شهرستان لنده:

تداوم فرهنگ ایثار و شهادت‌ از ضرورت جامعه است

امام جمعه شهرستان لنده گفت: تداوم فرهنگ ایثار و شهادت‌ و ترسیم مسیر حرکت نسل‌ها در امتداد یکدیگر، مهارت و هنری است خانواده‌ شهدا با تأسی از سیره‌ فاطمی میدان دارهستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس ،امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه لنده به همراه مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لنده با حضور در منزل شهید والامقام "مهرداد ضرغامی" با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار امام جمعه شهرستان لنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: تداوم فرهنگ ایثار و شهادت‌ و ترسیم مسیر حرکت نسل‌ها در امتداد یکدیگر، مهارت و هنری است که خانواده‌ شهدا با تأسی از سیره‌ فاطمی و درایت و استقامت میدان‌دار آن هستند.

حجت الاسلام محمودی اصل با بیان اینکه شهدا از جان عزیزشان برای اسلام، انقلاب و مردم گذشتند بر ضرورت یادآوری این رشادت و ازخودگذشتگی‌ها به نسل جوان تأکید و اضافه کرد: آرامش و امنیت امروز کشور مرهون آن رشادت‌هاست.

در ادامه نیز فرمانده سپاه ناجیه لنده گفت: انچه امروز به عنوان یکی از شاخصه های مهم در جامعه محسوب می شود حفظ توان دفاعی است که ریشه در همین فرهنگ و تفکر شهید و شهادت دارد.

سرهنگ ویسی گفت: امروز رسالت سنگین تربیت نسل جوان با آشنایی هرچه بهتر فرهنگ وتفکر شهید وشهادت در جامعه یکی از نیازهای است که در محیط خانه و مدرسه باید آموزش داده شود.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما