شناسهٔ خبر: 54143337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کالای احتکاری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم کشف شد

قم- ایرنا - فرمانده انتظامی قم از کشف احتکار ۲ هزار تخته پتو به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از پارکینگ ۲ منزل مسکونی در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا، از روابط عمومی نیروی انتظامی قم، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۹ توحید در راستای اجرای طرح مقابله احتکار، طی هماهنگی با مقام قضایی استان با همراهی عوامل بسیج در بازرسی از پارکینگ ۲ منزل مسکونی ۲ هزار تخته پتو احتکار شده را کشف کردند.

وی ارزش کالای مکشوفه را بر اساس برآورد کارشناسان بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: در این رابطه ۲ تَن متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع ذیصلاح معرفی شدند.

احتکار ۱۳ تُن آرد در دامداری

 میرفیضی همچنین کشف احتکار ۱۳ تُن و ۷۰۰ کیلوگرم آرد در این استان را مورد توجه قرار داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار آرد در یک واحد دامداری در استان، ماموران کلانتری ۱۹ توحید به همراه تیم عملیات سپاه قم با هماهنگی مقام قضایی در محل حاضر و طی بازرسی صورت گرفته از قسمت انبار کاه، ۱۳ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم آرد احتکار شده در قالب ۳۴۳ کیسه ۴۰ کیلویی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: در ادامه متهم دستگیر، و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شد.

هفته گذشته نیز اداره‌کل تعزیرات حکومتی قم از کشف یکهزار و ۱۰۰ گونی آرد احتکار شده در ابتدای جاده کوه سفید و سازمان جهاد کشاورزی استان هم از پلمب یک واحد نانوایی بربری متخلف به جرم احتکار ۲۷۸ عدد کیسه آرد خبر داده بودند./

برچسب‌ها:

نظر شما