شناسهٔ خبر: 54143252 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

روزنامه‌های ورزشی انگلیس؛

تصمیم مهمی که پوگبا از ترس هواداران منچستریونایتد آن را لغو کرد!

مهمترین عناوین و سرفصل‌های روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس را در بسته خبر ورزشی ایمنا بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، بسته خبر ورزشی امروز_ جمعه، سی‌ام اردیبهشت ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

تایمز:

* در حالی که پل پوگبا به صورت شخصی برای پیوستن به منچسترسیتی موافقت کرد اما به دلیل نگرانی از واکنش شدید هواداران منچستریونایتد، انتقال به ورزشگاه اتحاد را رد کرد.

* مهاجرت کارکنان ارشد در منچستر یونایتد برای تبدیل شدن به مهره‌ای کارآمد در لیگ دسته دوم در تیم زیر ۲۳ ساله‌های منچستر، با مربیگری نیل وود در این تیم شتاب گرفته است.

باشگاه‌های وستهم، ساوتهمپتون، برنتفورد و بورنموث پس از ابراز علاقه به وینگر زیر ۲۱ سال انگلیسی، که تنها یک سال از قرارداد فعلیش باقی مانده است، برای جذب کین لوئیس پاتر، وینگر هال سیتی، در حال مبارزه چهارجانبه هستند.

تصمیم مهمی که پوگبا از ترس هواداران منچستریونایتد آن را لغو کرد!

* آث میلان، قبل از اینکه توجه خود را به خریدهای تابستانی معطوف کند و برای جذب دیووک اوریگی، مهاجم لیورپول، تلاش کند، سعی می‌کند کار خود را با قهرمانی در سری آ تکمیل کند.

* انتظار می‌رود ایو بیسوما، هافبک برایتون، در تابستان امسال با نزدیک شدن به آخرین سال قراردادش، این تیم را ترک کند، اما این امید وجود دارد که مارک کوکورلا با توجه به علاقه منچسترسیتی بتواند برای یک فصل دیگر در این تیم بماند.

* استون ویلا جیمز تارکوفسکی را به عنوان یک بازیکن آزاد برای تابستان برای تقویت خط دفاعی خود به دستور استیون جرارد زیر نظر دارد.

* منچستر یونایتد با اندی "بویل"، رئیس اجرایی برتر لیگ برتر، در خصوص معاون رئیس خود در لیگ برتر، صحبت کرده‌است. اما او در حال حاضر بر روی رادار استخدام کنندگان که برای باشگاه‌های رقیب کار می‌کنند، قرار دارد.

سان:

* سام جانستون، دروازه بان ملی پوش انگلیسی، پیش از پایان قراردادش با وست بروم که در ماه آینده به پایان می‌رسد، توسط پنج تیم لیگ برتری تاتنهام، نیوکاسل، وستهم، لستر و برایتون، برای جذب تحت نظر قرار گرفته است.

تصمیم مهمی که پوگبا از ترس هواداران منچستریونایتد آن را لغو کرد!

* تئو والکات در پی جدایی از ساوتهمپتون و به دنبال انتقال به MLS است. باید دید در نهایت این بازیکن کهنه‌کار در تابستان چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد.

* علیرغم افت اخیر باشگاه، رالف هاسن هوتل به عنوان سرمربی در برنامه‌های ساوتهمپتون همچنان نقش محوری دارد.

* فلوید می ودر بوکسور مطرح جهان آخرین تغییر در بازگشت بوکس خود را اعلام کرد که طی آن درحال حاضر از دبی به ابوظبی منتقل شده است.

دیلی میرر:

* سران باشگاه منچستریونایتد در پی بدترین فصل خود در لیگ برتر، مراسم سالانه بهترین بازیکن سال این باشگاه را لغو کردند.

* فرانک لمپارد، سرمربی اورتون در حال برنامه ریزی برای انتقال کانر گالاگر که به صورت قرضی برای کریستال پالاس بازی می‌کند، به باشگاه قدیمی خود، چلسی است.

تصمیم مهمی که پوگبا از ترس هواداران منچستریونایتد آن را لغو کرد!

* توماس فرانک سرمربی تیم فوتبال برنتفورد به کریستین اریکسن گفته است که اگر بخواهد در غرب لندن بماند، مجسمه‌ای از طرفداران برنتفورد دریافت خواهد کرد.

* متئو گوندوزی با گفتن این جمله به ویلیام سالیبا که می‌خواهد در کنار او در مارسی بماند، در برنامه‌های نقل و انتقالات آرسنال اختلال ایجاد کرده و پیشبرد برنامه آنها را به خطر انداخته است.

دیلی میل:

* پس از اینکه اریک تن هاخ، سرمربی جدید، از آمستردام پرواز کرد و آماده شروع کار شد، منچستریونایتد در حال آماده شدن برای حذف بازیکنان مازاد در تابستان است.

* طبق گزارش‌ها، پاری سن ژرمن تلاش عجیبی برای حفظ کیلیان امباپه در پارک دو پرنس انجام داده و با ارائه یک پیشنهاد هیجان‌انگیز که او می‌تواند کنترل عملیات ورزشی باشگاه را بدست بگیرد، مهاجم فرانسوی را وسوسه کرده است‌.

تصمیم مهمی که پوگبا از ترس هواداران منچستریونایتد آن را لغو کرد!

* ژول کانده، مدافع سویا، تابستان گذشته از انتقال به چلسی ممانعت کرد، اما او همچنان هدف اصلی دفاعی آبی‌های لندنی است که در تابستان به دنبال ایجاد یک تغییر اساسی هستند.

سان اسکاتلند:

* تیم فوتبال گلاسکو در رده بندی باشگاهی پنج ساله یوفا، فاصله قابل توجه ۱۶ امتیازی و ۱۷.۲۵ امتیازی را نسبت به رقیب سلتیک ایجاد کرده است.

* یوفا از هواداران رنجرز به دلیل "مزاحمت" پیش از بازی پنجشنبه شب در فینال لیگ اروپا عذرخواهی کرده است.

نظر شما