شناسهٔ خبر: 54143005 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رپورتاژ آگهی

دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت 1 اول (دانلود قسمت 1 شهرک کلیله و دمنه) با لینک مستقیم

دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت 1 اول، دانلود قسمت 1 سریال شهرک کلیله و دمنه ، دانلود قسمت اول شهرک کلیله و دمنه ، برای دانلود قسمت 1 اول سریال عروسکی کلیله و دمنه در ادامه مطلب امکان پذیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت 1 اول. سریال عروسکی شهرک مسکونی کلیله و دمنه یک سریال ایرانی در ژانر درام میباشد به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی سریال بر عهده مصطفی احمدی میباشد. مرضیه برومند که پیش از این فیلم ها و سریال های پر مخاطبی را برای تلویزیون در ژانرهای درام، عروسکی و اجتماعی ساخته است،

***********************

برای دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت 1 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 1 سریال شهرم کلیله و دمنه

************************

گویندگان سریال شهرک کلیله و دمنه

آزاده مویدی‌فرد، امیرحسین صدیق،‌ مسعود کرامتی، مریم سعادت، ژاله صامتی، امیر میرآقا، لیلی رشیدی، فریبا جدیکار، بهزاد عمرانی، نادر برهانی مرند، فرزاد حسنی، محمد عسگری، بهادر مالکی، رامین ناصرنصیر، محمدرضا مالکی، یوسف بختیاری، مهدی شاه‌پیری، سارا اقبال، آذین رئوف، علیرضا ناصحی، مهیار مجیب، نازی خاتمی، آنالی شکوری، سعید موسوی راضی، آزاده اسماعیل‌خانی، مرجان پورغلامحسین و مرضیه برومند گویندگان این سریال هستند.

درباره سریال شهرک کلیله و دمنه:

امیر اثباتی طراح صحنه، امیرحسین صدیق طراح عروسک، نازی خاتمی طراح لباس و مصطفی مطوری و محمد مهدی سخنور طراحان جلوه‌های ویژه این سریال هستند.

داوود اشرفی مدیریت فیلمبرداری را عهده‌دار بوده و سهراب شاه‌محمدلو تدوین و صداگذاری این سریال را انجام داده‌است.

داستان سریال شهرک کلیله و دمنه

«وقتی طبیعت از بین برود و به جای درخت آهن و سیمان از زمین بروید، جانور بیچاره هم راهی به جز شهرنشینی ندارد. ختن و خمار، دو آهوی جوان قصه ما هم به امید زندگی بهتر سرزمین مادریشان، دشت ناز را می‌فروشند و در شهرک کلیله و دمنه یک آپارتمان کوچک می‌خرند.»

دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت 1 اول (دانلود قسمت 1 شهرک کلیله و دمنه) با لینک مستقیم

یکی از مشکلاتی که متاسفانه با ورود به برخی از سایت‎‌های دانلود فیلم جدید و سریال با آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. از همین‌رو بهتر است از میان وبسایت‎‌های متفاوت گزینه‎‌ای را که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل شده و همواره در به روزرسانی فیلم و سریال‌‎های خود می‌کوشد را انتخاب نمایید تا در دفعات بعدی به سراغ همان وبسایت رفته و وقت خود را در جست و جوی بین وبسایت‎‌های مختلف هدر ندهید.

با انتخاب یک وبسایت خوب می‌توان به راحتی به لینک دانلود فیلم دسترسی پیدا نموده و به جای باز کردن tab‎‌های متعدد و متفاوت بی‌محتوا که فاقد لینک هستند، تنها با باز نمودن یک یا دو تب خیلی سریع لینک مدنظر خود را پیدا نموده و فیلم ایرانی یا خارجی مورد علاقه‎‌ی خود را با کیفیت دلخواه تماشا نمایید.

دانلود قسمت دوازدهم سریال راز بقا

دانلود قسمت سوم سریال یاغی

دانلود جوکر فصل هفتم قسمت اول

در صورت تمایل به دانلود فیلم به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس filmino.meارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

نظر شما