شناسهٔ خبر: 54138875 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

فروش "دیوان شکیب" برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان+لینک خرید کتاب

‏‏کاوه سوخک لاری کارشناس برجسته آب در استرالیا، از انتشار کتاب شعر "دیوان شکیب" خبر داد. او می‌ خواهد درآمد حاصل از فروش کتابش را برای کمک به سیستان و بلوچستان صرف کند

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کاوه سوخک لاری دانشمند ارشد در سازمان فدرال علوم استرالیا و کارشناس برجسته آب، از انتشار کتاب شعر «دیوان شکیب» خبرداد. او قصد دارد درامد حاصل از فروش کتاب شعر خود را برای کمک به ساخت مدرسه در استان سیستان و بلوچستان هزینه کند.

دیوان شکیب مجموعه اشعار کاوه سوخک‌لاری منتشر شد. این مجموعه شامل غزلیات و رباعیات است که در مکتب ادبی عراقی سروده است. 

در صفحه اینستاگرام نشر سنایی نوشته است: اشعار این کتاب از سر لطف از سوی بزرگان و نامداران ادب پارسی همچون دکتر سیروس شمیسا، دکتر میرجلالالدین کزازی، دکتر حسین الهی قمشه‌ای و دکتر احمد کریمی حکاک تحسین شده است. 

کاوه سوخک لاری شاعر کتاب شعر «دیوان شکیب» قصد دارد تمام درامد حاصل از فروش این کتاب را به بنگاه‌های خیریه اختصاص و این درامد را به ساخت مدرسه برای هموطنان سیستان و بلوچستان هدیه دهد. 

علاقمندانی که تمایل به خرید این کتاب از طریق «نشر سنایی» دارند، می‌توانند مبلغ مورد نظر برای خرید کتاب را به شماره کارت 1442554133776104 به نام مجمع خیرین مدرسه سازاستان سیستان و بلوچستان واریز کنند.  

https://t.co/QqlkB091El‎

0

photo_2022-05-19_19-45-33

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما