شناسهٔ خبر: 54137440 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مزایای خرید بلیت اتوبوس با اسنپ؛ سفر با طعم آرامش

چه برنامه برای سفر با اتوبوس داشته باشید و چه هنوز قصد و تدارک خاصی ندیده باشید، پیشنهاد جذابی برایتان داریم: خرید بلیت اتوبوس با اپلیکیشن اسنپ. شاید فکر کنید خرید بلیت کار چندان سختی هم نیست ولی مطمئن باشید تجربه تهیه بلیط اتوبوس برای شما به قبل و بعد از خواندن این مقاله تقسیم خواهد شد!

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از اسنپ، ما فکر نمی‌کنیم این ادعای اشتباهی باشد ولی اگر شما تردید دارید، توصیه می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید تا با مزایای خرید بلیت اتوبوس با اسنپ بیشتر آشنا شوید!

خرید بلیت اتوبوس ؛ بی‌دغدغه، سریع و ساده سفر کنید

تهیه بلیت اتوبوس

دیگر سفرکردن راحت‌تر از گذشته‌ شده است. با خرید آنلاین بلیت اتوبوس می‌توانید بهتر و ساده‌تر برای مسافرت‌هایتان برنامه‌ریزی کنید. لازم نیست ترافیک را تحمل کنید و راهی مراکز حضوری خرید بلیت شوید. از منزل یا هر جای دیگری که هستید با اپلیکیشن اسنپ بلیت بخرید و دکمه شروع سفر را بی‌دغدغه و راحت بزنید.

اگر بدانید که فرایند آماده‌شدن برای سفر ساده است، راحت‌تر به مسافرت می‌روید. دیگر نگرانی بابت تدارک‌دیدن ملزومات سفر جایی ندارد. اگر هم از آن افراد پرمشغله‌ای هستید که به‌خاطر کار یا دلایل دیگر باید مدام در جاده باشند، باز هم با خرید آنلاین بلیت می‌توانید ساده‌تر و سریع‌تر از همیشه برنامه‌ریزی کنید.

چرا خرید بلیت اتوبوس با اسنپ را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

خرید آنلاین بلیت اتوبوس

خرید آنلاین بلیت اتوبوس راهی پر از مزایای متنوع برای سفرکردن است. چه مزایایی؟

۱. در هر ساعت و هر مکان بلیت می‌خرید

خرید بلیت که آنلاین باشد، در بند زمان و ساعت گرفتار نمی‌شوید. لازم نیست صبر کنید که تعاونی‌های فروش بلیت شروع به کار کنند. احتیاجی به تنظیم وقت‌ برای مراجعه به ترمینال‌ها و خرید حضوری نیست. گوشی تلفن همراهتان را بردارید یا سری به سایت اسنپ بزنید. از هرجایی که هستید و در هر زمان از شبانه‌روز، بلیت مناسب سفرتان را انتخاب کنید و بخرید.

https://snapp.ir/bus-ticket/

۲. زمان و ساعت سفر را راحت انتخاب می‌کنید

در اپلیکیشن اسنپ، تعاونی‌ها و شرکت‌های اتوبوس‌رانی مختلفی حضور دارند. با مروری بر زمان و ساعت سفرهای هریک، بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. به امکانات و نوع اتوبوس‌ها هم نگاهی بیندازید و ببینید که دوست دارید با کدام‌یک سفر کنید.

با وجود مرور گزینه‌های مختلف به‌طور هم‌زمان، راحت‌تر می‌توانید مناسب‌ترین سفر را انتخاب کنید. این در حالی است که اگر به‌طور حضوری به یک تعاونی مراجعه کنید، شانس بررسی سفرهای شرکت‌های دیگر را از دست می‌دهید.

۳. ساده و سریع بلیت می‌خرید

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید آنلاین بلیت اتوبوس، سادگی فرایند آن است. حتی اگر اهل فناوری و دنیای اپلیکیشن‌ها هم نباشید، باز هم کارکردن با اپلیکیشن اسنپ کاری ندارد و سخت نیست. با ورود به آن، چند مرحله ساده را رد می‌کنید و به خرید نهایی می‌رسید. 

۴. برای تهیه بلیط اتوبوس تخفیف می‌گیرید

خرید آنلاین بلیت اتوبوس به شما کمک می‌کند که هزینه سفرتان کمتر بشود. جالب نیست؟ هر بلیتی که از اپلیکیشن اسنپ می‌خرید، امتیازی برایتان در باشگاه مشتریان منظور می‌شود. این امتیازها به شما اجازه می‌دهند که برای رزرو بلیت بعدی یا هتل از اسنپ تریپ تخفیف بگیرید.

۵. اگر نخواستید، بلیت را پس می‌دهید

گاهی پیش می‌آید که بنا به دلایل مختلف، سفرتان لغو می‌شود. اگر از اسنپ بلیت بخرید، دیگر لازم نیست که نگران کنسلی بلیط اتوبوس باشید. امکان استرداد آن هم وجود دارد. البته قبل از خرید حتما حواستان به قوانین کنسلی بلیط اتوبوس در شرکت‌های مختلف باشد.

۶. برای حل مشکلات از تیم پیشتیبانی کمک می‌گیرید

یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های افراد مختلف در خرید آنلاین پیگیری و پشتیبانی است. آنها می‌ترسند که اگر مشکلی پیش بیاید، چطور آن را حل یا به چه کسی مراجعه کنند. اسنپ تیم پشتیبانی قوی و کاربلدی دارد که در کنار کاربران است.

۷. صندلی‌تان را انتخاب می‌کنید

رزرو آنلاین صندلی اتوبوس

امکان انتخاب صندلی دلخواه هم با اپلیکیشن اسنپ وجود دارد. تصویری از اتوبوس به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید جای مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و بلیت همان صندلی را بخرید.

۸. در تهیه بلیط اتوبوس با اسنپ بیمه مسافرتی می‌گیرید

زمانی که بلیت را اینترنتی و از اسنپ می‌خرید، بیمه سفر هم به شما تعلق می‌گیرد. البته یادتان باشد که هنگام تهیه بلیط اتوبوس نام مسافر باید با اطلاعات شناسنامه‌ای‌ او یکسان باشد.

شیوه خرید بلیت اتوبوس چگونه است؟

خرید آنلاین بلیت اتوبوس

برای خرید آنلاین بلیت اتوبوس باید به اپلیکیشن یا سایت اسنپ بروید و گام‌های زیر را طی کنید:

  • گزینه «بلیت سفر» را انتخاب کنید؛
  • گزینه «اتوبوس» را انتخاب کنید؛
  • مبدأ، مقصد و تاریخ سفر را وارد کنید؛
  • فهرست سفرهای موجود از تعاونی‌های اتوبوس‌رانی مختلف را مرور کنید.

کدام گزینه را انتخاب می‌کنید؟ شرایط سفر کدام‌یک از شرکت‌ها برایتان مناسب‌تر است؟ برای اینکه بهتر و سریع‌تر تصمیم بگیرید، امکان استفاده از چند فیلتر کاربردی هم وجود دارد:

  • ارزان‌ترین؛
  • گران‌ترین؛
  • بیشترین تخفیف؛
  • زودترین و دیرترین ساعت.

با این فیلترها، شرایط دلخواه سفرتان را انتخاب کنید و ببینید که کدام‌یک از موارد پیشنهادی موجود در اپلیکیشن برایتان مناسب‌تر است. در نهایت، بلیت را انتخاب کنید و با پرداخت آنلاین هزینه‌اش را بپردازید.

در آخر

سفرکردن سخت نیست. وقتی ابزاری باشد که برنامه‌ریزی و تدارک‌دیدن مقدمات آن را راحت کند، دیگر خبری از دلشوره‌ها و دشواری‌ها باقی نخواهد ماند. خرید بلیت اتوبوس با اسنپ از آن کارهایی است که فقط یک‌ بار امتحان‌کردنش نگاه‌تان به خرید آنلاین بلیت اتوبوس را عوض می‌کند.

سفرتان به سلامت!

انتهای رپرتاژ آگهی

برچسب‌ها:

نظر شما