شناسهٔ خبر: 54133367 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حاتمی‌کیا با «دعوت» و «آژانس شیشه‌ای» به سیما رسید + فیلم

در پایان هفته جاری فیلم‌های سینمایی ایرانی روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌رود. در میان کارهایی که پخش خواهد شد دو فیلم «آژانس شیشه‌ای» و «دعوت» ساخته ابراهیم حاتمی کیا نیز پخش خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «ته‌چین»، «پرواز مرغابی‌ها»، «لبخند در مراسم ترحیم»، «زیر بام‌های شهر»، «مرد عوضی»، «آژانس شیشه‌ای»، «افسانه آرش»، «پهلوان هرگز نمی‌میرد»، «دعوت»، «خجالت نکش» چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه 28، 29 و 30 اردیبهشت از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «ته چین» به کارگردانی مهدی حسینی‌وند، پنج‌شنبه 29 اردیبهشت ساعت 24 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این فیلم درباره زن و شوهری به نام فروغ و مرتضی است که بعد از سال‌ها زندگی مشترک به علت مشغله کاری مرتضی ارتباط عاطفی‌اش با همسرش بسیار کمرنگ شده است اما بروز اتفاقی برای فروغ موجب می‌شود مرتضی به زندگی علاقه‌مند شود. رضا بهبودی، بهناز جعفری، هستی مهدوی‌فر و دانیال محمودی‌نیا در فیلم تلویزیونی «ته چین» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «پرواز مرغابی‌ها» به کارگردانی علی شاه حاتمی، جمعه 30 اردیبهشت ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: علی پسر کوچکی است که به تازگی صاحب یک مرغابی زخمی شده که پدرش برایش آورده. او به شدت به مرغابی علاقه‌مند است و نمی‌تواند از او دور بماند. او می خواهد تا خوب شدن بال شکسته مرغابی از او مراقبت کند. کیهان ملکی، مهران رجبی، محمدرضا ناجی و مهران غفوریان در فیلم تلویزیونی «پرواز مرغابی‌ها» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی جدید «ماه درخشید» به کارگردانی مجید صدیقی، جمعه 30 اردیبهشت ساعت 17:40 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. داستان این فیلم درباره زن و شوهری به نام دریا و حسام است که به تازگی ازدواج کرده‌اند. دریا مجبور است چند روزی پدر بیمارش را تنها بگذارد و به ماه عسل برود. برای ماه عسل، حسام، دریا را به یک مهمانسرای قدیمی در اصفهان برده و پس از شب اول او ناپدید می‌شود. دریا مجبور است با پدرش تماس بگیرد و او را در جریان بگذارد. رضا توکلی، محمدرضا نریمانی، شهره موسوی، حمید مرادی، بیژن گنجعلی، مژگان کوهی و جهانگیر نکویی در فیلم تلویزیونی «ماه درخشید» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «لبخند در مراسم ترحیم» به کارگردانی حسین قناعت، پنج‌شنبه 29 اردیبهشت ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: پژمان استاد دانشگاه هنر نقاشی است که تصور می‌کند کسی قدر آثار و هنرش را نمی‌داند او به این موضوع معترض است و به‌همین دلیل معتقد است که از جمله هنرمندانی است که بعد از مرگش معروف می‌شود! در فیلم تلویزیونی «لبخند در مراسم ترحیم»؛  آناهیتا همتی، اردلان شجاع کاوه، مریم معصومی، رامین ناصر نصیر، امیرحسین صدیق و کیوان ساکت اف نقش‌آفرینی کرده‌اند.

حاتمی‌کیا با «دعوت» و «آژانس شیشه‌ای» به سیما رسید

فیلم سینمایی «زیر بام‌های شهر» به کارگردانی اصغر هاشمی، جمعه 30 اردیبهشت ساعت 10 به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. این فیلم داستان اسد است که نه ماه و نه روز است با نامزدش شکوه، دنبال خانه می‌گردند، بالاخره با خبری خوش، از طرف برادرش امیدوار می‌شود. خانم تاجبخش خانه‌ای قدیمی برای اجاره دارد. اما مستاجر قبلی خانه مردی است با هفت سر عائله که قصد ندارد به این سادگی‌ها خانه را تخلیه کند. ایرج طهماسب، علی‌رضا خمسه، جمشید اسماعیل خانی، گوهر خیراندیش، مهوش افشارپناه، عاطفه رضوی، اسماعیل داورفر و رضا بنفشه‌خواه در فیلم سینمایی «زیر بام‌ های شهر» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «خواب آب» به کارگردانی فرهاد مهران‌فر، جمعه 30 اردیبهشت  ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: جوانی که در سازمان آب کار می‌کند، پس از خراب شدن اتومبیلش در بیابان، به یک روستای متروکه می‌رسد. با کمک پیرمرد رنگرزی که تنها ساکن باقی مانده آن منطقه نیز هست، به داخل قنات خشکی می‌رود. پیام فضلی، حسین محجوب و مریم نحوی در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

<div id="video-display-embed-code_2490451"><script type="text/JavaScript" src="https://iqna.ir/fa/news/play/embed/4057993/2490451?width=400&height=300"></script></div>

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «پاشنه بلند 2» به کارگردانی محسن منشی‌زاده، پنج شنبه 29 اردیبهشت ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: سحر و سروش زوج جوانی هستند که زندگی خوبی دارند. پری خواهر بزرگ‌تر سحر شک وی را نسبت به سروش برمی‌انگیزد. سروش که زندگیش را دوست دارد به رفتارهای آزار دهنده او اهمیت نمی‌دهد اما وقتی سحر به شرکت می‌رود و درکارهای شرکت مداخله می‌کند، سروش هم ناراحت می‌شود. مهدی سلوکی، نفیسه روشن و علی صادقی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «مرد عوضی» به کارگردانی محمدرضا هنرمند، پنج شنبه 29 اردیبهشت ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: خسرو پذیرش، مخترع یک پودر جادویی لباسشویی، به یک کارخانه تولید پودر می‌رود تا با دیدن مدیرعامل، اختراعش را به تولید برساند اما تصادفاً از آسانسور پرتاب و به بیمارستان منتقل می‌شود. مدیرعامل شرکت، داریوش جم نیز از شنیدن خبر ورشکستگی قریب الوقوع شرکت، سکته مغزی می‌کند و به همان بیمارستان منتقل می‌شود. پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، افسانه بایگان، حمید لولایی، نادر سلیمانی، زنده‌یاد رضا ژیان، محمود پاک نیت، رضا شفیعی جم، سیروس میمنت و زنده یاد عزت‌الله مهرآوران در فیلم سینمایی «مرد عوضی» هنرنمایی کرده‌اند.

حاتمی‌کیا با «دعوت» و «آژانس شیشه‌ای» به سیما رسید

فیلم سینمایی «خوش خیال» به کارگردانی مهران تاییدی، جمعه 30 اردیبهشت ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مهدی با آرزوهای دور و درازش، پس از مرگ همسرش، به همراه پسرش محمد در یک متل واقع در شمال زندگی می‌کند. با عقب افتادن پرداخت اجاره، برای مهدی اخطاریه می‌آید. افسانه بایگان، رضا رویگری، داوود موثقی و حسین محب‌اهری در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

<div id="video-display-embed-code_2490460"><script type="text/JavaScript" src="https://iqna.ir/fa/news/play/embed/4057993/2490460?width=400&height=300"></script></div>

فیلم سینمایی «آژانس شیشه‌ای» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، جمعه 30 اردیبهشت ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم خواهید دید: عباس، بسیجی شهرستانی که ترکش خمپاره ای را کنار شاهرگ گردنش از دوران حضورش در جبهه به یادگار دارد، به اصرار همسرش نرگس برای معاینه به تهران می آید و در خیابان با همرزم سابقش کاظم روبه رو می شود که با اتومبیلش مشغول مسافرکشی است. پرویز پرستویی، حبیب رضایی و رضا کیانیان در فیلم سینمایی «آژانس شیشه‌ای» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه کودک

فیلم سینمایی «افسانه آرش» به کارگردانی علیرضا کاویان‌راد، جمعه 30 اردیبهشت ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: آرش در فضای جنگ بین ایران و توران توسط خرداد و خورشید بزرگ می‌شود و از کودکی، توانایی و شجاعت خود را در عرصه‌های گوناگون به اثبات می‌رساند. پادشاه افراسیاب، پادشاه توران، مرز میان ایران و توران را به رها کردن تیری وا می‌گذارد. تیر را در نهایت آرش پرتاب می‌کند که در ناباوری تا آن سوی جیحون می‌رود و بر تنۀ درخت گردویی می‌نشیند و ...

شبکه امید

فیلم تلویزیونی «پهلوان هرگز نمی‌میرد» به کارگردانی محمد کریمی، چهارشنبه 28 اردیبهشت ساعت 17:30 از شبکه امید پخش شد. این فیلم داستان دو جوان عاشق کشتی را به تصویر می‌کشد که برای تصاحب دو بنده تیم ملی رقابتی تنگاتنگ دارند ضمن اینکه مشکلات خانوادگی، حاشیه‌هایی را برای آنان ایجاد می‌کند. جعفر دهقان، محمد مهدی فقیه، سعید کریمی، شیوا خسرو مهر، پریسا گلدوست، منصور خاکی و کیانوش گرامی در این فیلم بازی کرده‌اند.

حاتمی‌کیا با «دعوت» و «آژانس شیشه‌ای» به سیما رسید

شبکه افق

فیلم سینمایی «دعوت» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، جمعه 30 اردیبهشت ساعت 18 از شبکه افق پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره زنانی از طبقات اجتماعی و با پیشینه خانوادگی متفاوت است که پس از بارداری با بحرانی مشابه مواجه شده و هر یک بنا به نگاه یا شرایط خود به این بحران واکنش‌هایی نشان می‌دهند. در این فیلم فرهاد قائمیان، محمدرضا فروتن، کتایون ریاحی، سارا خوئینی‌ها، مریلا زارعی، گوهر خیراندیش، ثریا قاسمی، نگین صدق گویا و محمدرضا شریفی‌نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

شبکه شما

<div id="video-display-embed-code_2490459"><script type="text/JavaScript" src="https://iqna.ir/fa/news/play/embed/4057993/2490459?width=400&height=300"></script></div>

فیلم تلویزیونی «ساعت یک نیمه شب» به کارگردانی شاهین باباپور، پنج‌شنبه 29 اردیبهشت ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: حمید قهرمان وزنه برداری تیم ملی ظاهراً متهم به قتل است چون فردی بر اثر استفاده از مواد نیروزایی که عاملش حمید بوده کشته شده است. اکنون حمید از تهران به کرمانشاه نزد دوست دوران خدمتش مسعود آمده و ساکن مهمانپذیر پدر او شده است، تا پس از مدتی به کشور ترکیه پناهنده شود. حمیدرضا پگاه، مهدی صباحی، هیلدا خسروی و محسن آفتاب سوار در فیلم تلویزیونی «ساعت یک نیمه شب» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «توریست» به کارگردانی احسان عبدی پور، جمعه 30 اردیبهشت ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره توبیاس است که به همراه پدرش به عنوان گردشگر به کرمان آمده و در خانه ای مجاور خانه مجتبی ساکن شده است. او موتور مجتبی را سوار شده و با آن تصادف می کند. پدر توبیاس خسارت را می پردازد، اما مجتبی که پیش از سوار شدن بر موتور، آن را دستکاری کرده خود را در این زمینه مقصر می داند و درصدد جبران است. برای همین به سراغ توبیاس می رود اما توبیاس رفته است. سیدمحمد حسینی، محمد صالح‌پور و رضا درویشی در فیلم تلویزیونی «توریست» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

فیلم سینمایی «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی، جمعه 30 اردیبهشت ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود. این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن پسر و عروس، در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاقی است که در روستایی کوچک می افتد که هیچ چیز از دید اهالی آن پنهان نمی‌ماند. احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، الناز حبیبی و شهره لرستانی در فیلم سینمایی «خجالت نکش» هنرنمایی کرده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما