شناسهٔ خبر: 54123965 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برد راحت شاگردان طلوع کیان با درخشش سیمون

شهداب حریف سانتوری ژاپن در نیمه نهایی شد

تیم والیبال شهداب ایران هم با شکست نماینده عراق به نیمه نهایی جام باشگاههای آسیا در تهران راه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام باشگاه‌های والیبال آسیا به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی تهران شهداب با هدایت علیرضا طلوع کیان به مصاف تیم گاز عراق رفت. 
شهدابی‌ها که امروز از حضور سیمون، فوق ستاره کوبایی خود هم برای اولین بار بهره می‌بردند، همچون پیکان خیلی برابر تیم عراقی به دردسر نیفتادند و در نهایت سه بر صفر نتیجه بازی را به سود خود رقم زدند.
شاگردان طلوع کیان در ست های اول تا سوم به‌ترتیب با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 18 مقابل گاز عراق به برتری دست یافتند تا حکم صعود به نیمه نهایی را دریافت کنند. 
تیم شهداب یزد فردا (پنج‌شنبه) و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف سانتوری ژاپن می‌رود تا برنده این مسابقه یکی از فینالیست‌ها باشد. گاز جنوب نیز با الریان قطر برای عنوان پنجم تا هشتم رقابت‌ می‌کند.
بدین‌ترتیب مرحله یک‌چهارم نهایی جام بیست‌ودوم باشگاه‌های آسیا با پیروزی تیم‌های تاراز قزاقستان، سانتوری ژاپن، پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد مقابل حریفان به پایان رسید.
پیکان دیگر نماینده ایران نیز فردا مقابل تاراز قزاقستان خواهد ایستاد تا دو فینالیست این رقابت‌ها برای دوئل قهرمانی روز جمعه مشخص شوند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما