شناسهٔ خبر: 54122258 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

روابط عمومی ها، جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه جنگ شناختی گفت: روابط عمومی سازمان‌ها جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند.

صاحب‌خبر -

دارابی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حضور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در خراسان جنوبی علیرغم دعوت از ۱۴-۱۵ استان برای حضور در برنامه روز روابط عمومی، نشان از توجه ویژه وزیر کشور به این نقطه از کشور است.

او گفت: آنچه در حوزه اطلاع رسانی برای ما مهم است توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌باشد که ایشان به موضوع جنگ شناختی توجه ویژه دارند.

مشاور وزیر گفت: رسانه‌های دشمن در یک جنگ شناختی تمام تلاش خود را می‌کنند که خدمات نظام جمهوری اسلامی نادیده گرفته شده و مخدوش شود.

دارابی گفت: سنگر روابط عمومی و اطلاع رسانی با توجه به فریضه جهاد تبیین، کار سختی است و امیدآفرینی و زنده نگه داشتن انگیزه در بین مردم و نشان دادن خدمات نظام از وظایف روابط عمومی است.

او گفت: روابط عمومی‌ها در تلاشند از یک طرف مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولین برسانند و از طرف دیگر هجمه سنگین دشمن را خاموش کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: هرچه رسانه‌های دشمن برای نشان دادن چهره سیاهی از ایران اسلامی جد و جهد دارند، فعالان در روابط عمومی برای تبیین و نشان دادن حقایق تلاش می‌کنند.

نظر شما