شناسهٔ خبر: 54122017 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سیدعباسی: فریاد مظلومانه شهرخودرو به جایی نرسید

مریم شرکت

سرمربی شهرخودرو می‌گوید فریاد شهرخودرو به جایی نرسید اما در ادامه مسیر با تمام توان به میدان می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، داود سیدعباسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: سپاهان یکی از قطب‌های فوتبال کشورمان است و عجیب نیست اگر هر سال برای قهرمان بجنگند چون هوادار دارد و از ساختار خوبی برخوردار است. هیچکس به توانایی آن‌ها شک ندارد و مربی خوش فکری دارد. ما به این موضوع اشراف داریم. برحسب وظیفه مقابل سپاهان باید بازی کنیم چون شهرخودرو یک قطعه این یک پازل است. با این حال با آمادگی کامل مقابل سپاهان بازی می‌کنیم.

او ادامه داد: مشکلات زیادی داریم اما بچه‌ها با تمام وجودشان تلاش می‌کنند. باید از آن‌ها تشکر کنم که خوب کار می‌کنند اما اتفاقات داخل زمین برخلاف حرکت تیم ما بود. فریاد مظلومانه شهرخودرو به جایی نرسید اما با این حال می‌آییم مقابل سپاهان بازی خوبی را ارائه دهیم. سپاهان با تمام قوا مقابل ما بازی می‌کند و ما هم تلاش می‌کنیم خوب ظاهر شویم. با توجه به تمام مشکلات در این چند بازی شایستگی داشتیم و بزرگ ترین مشکل کسب نکردن امتیاز بود. از بچه‌ها رضایت داریم چون توانشان را می‌گذارند.  

سرمربی شهرخودرو همچنین اضافه کرد:‌ ما همیشه در هر بازی آرزو می‌کنیم بهترین نفر در زمین داور باشد. ما هم انگیزه‌های خاص خودمان را داریم و امیدوارم بازی زیبایی شود.

تقابل دو تیم سپاهان و شهرخودرو در قالب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما