شناسهٔ خبر: 54121967 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

قهرمانان مسابقات شطرنج دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شناخته شدند

مسابقه‌های آنلاین شطرنج دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری هیئت شطرنج استان تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا به نقل از مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به تقویم فعالیت‌های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، مسابقه‌های آنلاین شطرنج در دو بخش مردان و بانوان به صورت واحدی-کشوری و با همکاری هیئت شطرنج استان تهران برگزار شد.

در بخش مردان ۸۰ شرکت کننده در ۹ دور به روش سوئیسی با هم به رقابت پرداختند که استاد فیده آرمان حاکمی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با ۷٫۵ امتیاز قهرمان شد. همچنین امیرحسین نظری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران پزشکی با ۷ امتیاز دوم شد و امیرحسین خداشناس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با ۷ امتیاز و پوئن شکنی پایین‌تر به مقام سوم رسید.

در بخش بانوان نیز ۵۶ شرکت کننده در ۹ دور به روش سوئیسی با هم به رقابت پرداختند که شهرزاد داودوندی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با ۷٫۵ امتیاز قهرمان شد. استاد فیده میترا اصغرزاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با ۷٫۵ امتیاز و پوئن شکنی پایین تر، دوم شد و نیکی نادرنیا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با ۷ امتیاز به مقام سوم رسید.

علیپور رئیس انجمن شطرنج دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست فنی مسابقه‌ها بود و دکتر دانشفر رئیس هیئت شطرنج استان تهران، دبیر کلی رقابت‌ها را بر عهده داشت.

سپیده شادین داور بین المللی و شش نفر از داوران فعال استان تهران نیز عهده دار قضاوت رقابت‌ها بودند.‌

انتهای پیام/۱۱۹

نظر شما