شناسهٔ خبر: 54121932 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

اکبری:

فشار روی پیکان زیاد است

فشار قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا به دلیل ستاره‌هایی که جذب کردیم، روی تیم ما زیاد است.

صاحب‌خبر -

فشار قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آُسیا به دلیل ستاره‌هایی که جذب کردیم، روی تیم ما زیاد است.

پیمان اکبری در مورد پیروزی تیمش مقابل اربیل عراق در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا گفت: مرحله حذفی و بازی مهمی بود که از آن عبور کردیم و برای مرحله نیمه نهایی و فینال آماده خواهیم شد.

سرمربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: امیدوارم جام قهرمانی در ایران بماند. در لیگ برتر به مقام دوم رسیدیم ولی فشار قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا به دلیل ستاره‌هایی که جذب کردیم، روی تیم ما زیاد است. شهداب هم 3 بازیکن خارجی دارد که سیمون، باارزش‌ترین بازیکن لیگ ایتالیا شده است. اصلا دوست ندارم، فشاری روی تیمم باشم ولی تلاش می‌کنیم با ارائه بازی‌های خوب به قهرمانی برسیم.

اکبری در مورد احتمال بازنشستگی محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال گفت: داورزنی در 15 سال گذشته, عملکرد خوبی در والیبال داشته و والیبال ایران به جایگاه بالایی در جهان رسیده است. داورزنی 40 سال در ورزش کشور زحمت کشیده و در حدی نیستم که در مورد رفتن او صحبت کنم. اگر داورزنی در فدراسیون بماند که فوق‌العاده است و اگر برود هم برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

 اربیل عراق

وی در مورد دیدار با تیم تاراز قزاقستان در مرحله نیمه نهایی مسابقات تصریح کرد: تیم‌های قزاقستانی در سال‌های اخیر در بین 4 تیم برتر آسیا بوده‌اند. آنها قد و قواره بلندی دارند و باید با تمرکز مقابل آنها بازی کنیم. 

کاپیتان پیشین تیم ملی در مورد تقدیر باشگاه پیکان از حسین نجاتی، سرمربی ایرانی تیم اربیل و بازیکن پیشین تیم ملی ایران و پیکان گفت: وظیفه ما بود که از نجاتی به عنوان یک پیشکسوت تقدیر کنیم و کوچک‌ترین کاری بود که می‌شد در حق او انجام داد.

نظر شما