شناسهٔ خبر: 54121684 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نوری در گردهمایی اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش مطرح کرد؛

همگرایی و تعامل دو بال موفقیت آموزش و پرورش

علی قدمی

وزیر آموزش و پرورش گفت: همگرایی در درون و تعامل حداکثری با بیرون دو بال موفقیت در برنامه‌های آموزش و پرورش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عصر امروز یوسف نوری در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تقدیر می‌کنم که بر روند نظام تعلیم و تربیت اشراف کامل دارند و دغدغه فراوانی در خصوص آموزش و پرورش دارند.

وی افزود: اگر در یک مجموعه در فرآیند حکمرانی، تبعیت وجود نداشته باشد اثر بخشی و بهره وری مطلوبی نخواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: همگرایی در درون و تعامل حداکثری با بیرون دو بال موفقیت در برنامه‌های آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به انجام برنامه استعدادیابی در برخی استان‌ها، گفت: ارتباطات فراسازمانی امری ضروری است و باید افزایش یابد به ویژه اینکه، ارتباط باید با خیرین باشد.

نوری بر بهره مندی حداکثری از فرصت‌ها تاکید و عنوان کرد: تلاش کنیم آموزش و پرورش را به دغدغه عمومی جامعه تبدیل کنیم.

وی بر داشتن وحدت رویه در برنامه‌ها تاکید و اظهار کرد: در انجام برنامه‌ها نباید تعلل کرد، بلکه با تعامل سازنده و دو طرفه باید کارها را به پیش برد.

عضو کابینه دولت مردمی سیزدهم گفت: این گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها در راستای تشریح و پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در سخنرانی ایشان در دیدار اخیر با فرهنگیان، برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛ گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برگزار می‌شود.

نظر شما