شناسهٔ خبر: 54120853 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور :

ضرورت روایت هنرمندانه روابط عمومی‌ها در جنگ روایت‌ها

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: روابط عمومی‌ها می‌بایست در این جریان جنگ روایت ها، هنرمندانه به روایت موضوعات بپردازند.

صاحب‌خبر -

دارابی در برنامه تلویزیونی شبکه خاوران گفت: کار روابط عمومی تبدیل به یک هنر پیچیده و سخت شده و شرایط کار و رسالت آن‌ها از جنبه‌های گوناگون تغییر کرده است.

او گفت: روابط عمومی‌ها باید در جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها با شیوه هنرمندانه و با ابزار‌های جدیدی در هدایت افکار عمومی موفق عمل کرده و نگذاریم اذهان در اختیار دشمنان قرار داده شود.

مشاور وزیر کشور گفت: هم اکنون با وجود شبکه‌های مجازی و اجتماعی مختلف و مطرح شدن شبهات فراوان، کار برای روابط عمومی‌ها بسیار سخت شده است.

دارابی گفت: به تصویر کشیدن خدمات سازمان‌ها و ادارات توسط روابط عمومی‌ها می‌تواند منجر به امید بخشی در جامعه و نیز هم افزایی بین مردم و مسئولان شود.

او گفت: ما نیاز داریم در مدیریت افکار عمومی، بیش از گذشته تلاش کنیم و در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن کار مضاعف داشته باشیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با ذکر این نکته که امروز مردم مشکلات اقتصادی زیادی دارند،گفت: در چنین شرایطی یک روابط عمومی باید بداند چگونه می‌تواند امیدآفرینی کند، یأس را در جامعه کاهش دهد و موجب انگیزه بخشی در بین عموم مردم شود.

دارابی با تأکید بر اینکه روابط عمومی موفق در شرایط سخت اقتصادی، با نگاه هوشیارانه و با دقت در فرهنگ مردم هر منطقه، چراغ امید را در جامعه روشن نگه می‌دارد، گفت: تلاش برای افزایش رابطه بین مردم و مسئولین توسط روابط عمومی‌ها یکی از مؤلفه‌های امید بخشی در جامعه است.

 

نظر شما