شناسهٔ خبر: 54120832 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی پس از ۱۳ سال

شهردار منطقه ۱۳ از بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی پس از ۱۳ سال خبر داد و گفت: این طرح در سه فاز با استفاده از ۹ هزار تن آسفالت و بتن غلطکی اجرایی و تا ۱۰ روز آینده به اتمام می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدهادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه 13 در حاشیه بازدید از پروژه بهسازی، تراش و روکش مکانیزه آسفالت بزرگراه شهید یاسینی به مساحت 20 هزار متر مربع، گفت: بعد از گذشت 13 سال و با توجه به درخواست‌های شهروندان در این دوره، عملیات بهسازی، تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در سه فاز طراحی شد که این عملیات از اواخر سال گذشته آغاز و هم‌اکنون در مراحل پایانی است.

وی در خصوص پیشرفت طرح بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی با روش بتن غلطکی، افزود: دو فاز اول این طرح در مساحتی به وسعت 15 هزار متر مربع در باند جنوب به شمال اتوبان شهید یاسینی حدفاصل پل شهید زین‌الدین تا پل شهید متوسلیان به اتمام رسیده و تنها 5 هزار مترمربع آن باقی مانده است.

شهردار منطقه 13 اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامطلوب و خطرساز آسفالت این بزرگراه، بزرگراه شهید یاسینی با استفاده از 4100 تن بتن غلتکی (rcc) با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران زیرسازی شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات برای نخستین بار از بتن غلتکی برای زیرسازی که علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها مقام‌تر است و عمر بیشتری دارد استفاده شده است، تصریح کرد: مجموعا تا پایان پروژه حدود 9100 تن بتن غلتکی و آسفالت در این بزرگراه اجرا می‌شود.

علی‌احمدی با بیان اینکه شهروندان، ذینعفان اصلی شهر هستند، خاطرنشان کرد: عملیات اجرای فاز سوم که به منظور کسب رضایتمندی حداکثری شهروندان و رسیدگی به درخواست‌های آنان اجرایی شد، تا 10 روز دیگر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما