شناسهٔ خبر: 54110690 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

نمره وزیر ورزش در مدیریت باشگاه پرسپولیس/ وقتی دو عضو هیئت مدیره به طور ناگهانی از سمت های خود کنار رفتند...

دو مدیر منصوب سجادی از سمت های خود استعفا دادند اما واقعیت این است که آقای وزیر، پیش از صدور حکم مهم و حیاتی عضویت در هیئت مدیره قاعدتا باید بارها و بارها با این اعضا نشست هایی را برگزار کرده باشد.

صاحب‌خبر -

غلامعلی محمدعلیپور عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چندی پیش از سمت خود استعفا داد. این در حالی بود که پیش از او، بیژن ذوالفقارنسب یگانه عضو فوتبالی هیئت مدیره پرسپولیس نیز حضور در این پست تازه را برنتافت و به سرعت استعفایش را به وزیر ورزش تقدیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان که در هر مراسمی، مهارت خود را در ورزش های مختلف از جمله بیلیارد به رخ می کشد، ظاهرا در چینش مدیرانش در بخش های مختلف، دچار اشتباهات محاسباتی می شود؛ تا جایی که تسلط او بر ورزش زیر سوال می رود.

دو مدیر منصوب سجادی از سمت های خود استعفا دادند اما واقعیت این است که آقای وزیر، پیش از صدور حکم مهم و حیاتی عضویت در هیئت مدیره قاعدتا باید بارها و بارها با این اعضا نشست هایی را برگزار کرده باشد. در این جلسات آیا مشخص نشد که مدیران دلخواه آقای وزیر نمی توانند در باشگاه پرسپولیس خدمت کنند؟ آیا سجادی نمی دانست ازعلیپور و ذوالفقارنسب در هیئت مدیره پرسپولیس کاری ساخته نیست که به آنها وظایفی تازه را محول کرد؟

نمره وزیر ورزش در مدیریت باشگاه پرسپولیس/ وقتی دو عضو هیئت مدیره به طور ناگهانی از سمت های خود کنار رفتند...

باشگاه پرسپولیس در بخش مدیریت، چند استعفای دیگر باید به خود ببینید تا وزیر ورزش به این نتیجه برسد او شاید روزگاری ورزشکار خوبی بود، اما لزوما در مدیریت و چیدن نیروها در جای خود، مدام دچار اشتباه می شود؟ از سجادی باید پرسید اگر این یک نقطه ضعف بزرگ در کارنامه مدیریتی او نیست؛ پس چیست؟

این بحث انتقادی می تواند بی سرانجام نباشد؛ چرا که وزیر ورزش در مدیریت باشگاه پرسپولیس و چینش مدیرانش می تواند فارغ از نظر ما به خودش نمره بدهد؛ او منصفانه به خودش چه نمره ای می دهد؟

نظر شما