شناسهٔ خبر: 54110210 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

روایت شهناز یاری از نقش شهره موسوی در فوتسال و حضورش در عراق

معصومه مومی‌وند

سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال زنان ایران پس از قبول سرمربیگری تیم ملی زنان عراق گفت: سال قبل از تیم ملی ایران پیشنهاد داشتم اما به دلیل اختلافاتی که در فدراسیون به وجود آمد و مشکلاتی که خانم موسوی پیش آورد، نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، شهناز یاری سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان ایران با عقد قرارداد رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان عراق انتخاب شد تا این تیم را برای مسابقات غرب آسیا آماده کند.

یاری در گفت‌وگو با ایسنا به قبول سرمربیگری عراق اشاره و بیان کرد: سال قبل از تیم ملی ایران پیشنهاد داشتم اما به دلیل اختلافاتی که در فدراسیون به وجود آمد و مشکلاتی که خانم موسوی پیش آورد، نشد. از طرفی با توجه به پیشنهاداتی که از فدراسیون داشتم به پیشنهادات باشگاهی‌ پاسخ منفی دادم. در ادامه با اینکه لیگ ایران به تازگی تمام شده بود اما برای فصل آینده چند پیشنهاد داشتم و پیشنهاد تیم عراق هم مربوط به قبل از پایان سال ۱۴۰۰ بود. خیلی فکر کردم و ترجیح دادم بین انتخاب‌هایم سرمربیگری عراق را انتخاب کنم.

او در ادامه افزود: ترجیح من سرمربیگری تیم ملی ایران بود تا باشگاهی اما شرایط فراهم نشد. به همین دلیل تصمیم گرفتم جای دیگری سازندگی را انجام بدهم، چون دوست دارم کار مورد علاقه‌ام را انجام بدهم و از نظر امکانات، وقت، احترام و استقلال شرایط خوبی داشته باشم. تمام این موارد در عراق برایم فراهم شده است.

یاری با بیان اینکه سرمربیگری عراق چالش جدیدی در رزومه‌اش است، به آغاز تمرینات این تیم اشاره و بیان کرد: چند روزی است که تمرینات را با تست‌گیری آغاز کرده و سطح بازیکنان تیم عراق را دیده‌ام، اکثر آنها جوان و برخی هم درگیر امتحانات هستند. بنابراین با توجه به زمان کوتاهی که تا مسابقات غرب آسیا داریم،‌ کار برایم سخت شده است. باید چند روزی را با کمبود بازیکن مدارا کنم اما تا چند روز آینده نفرات اصلی را شناسایی می‌کنیم و تیم را می‌بندیم.

انتهای پیام 

نظر شما