شناسهٔ خبر: 54108031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جمع آوری بیش‌از ۵ هزار متر مکعب ماسه بادی از مسیر‌های ارتباطی زهک

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زهک گفت: بیش‌از پنج هزار و ۳۰۰ متر مکعب ماسه بادی از سطح مسیر‌های ارتباطی زهک جمع‌آوری شده است.

صاحب‌خبر -

حامد سروری‌نیا گفت: در پی تداوم طوفان‌های ۱۲۰ روزه سیستان شاهد شدت گرفتن این پدیده در ۲۴ اردیبهشت سالجاری همراه با گرد و خاک شدید در منطقه بودیم تا جایی که سرعت این طوفان‌های موسمی به ١٠٨ کیلومتر در ساعت رسید و این امر سبب انسداد ۱۲ روستای شهرستان زهک با جمعیتی بیش‌از پنج هزار خانوار شد.

او گفت: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر شدت بروز طوفان بلافاصله نیرو‌های راهداری شمال استان با تجهیزات و امکانات کامل در مسیر‌های سیستان مستقر و در کمترین زمان ممکن تمامی مسیر‌های بسته شده ناشی از طوفان را بازگشایی کردند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زهک ادامه داد: در این عملیات ۱۰ نفر از همکاران این اداره با استفاده از پنج دستگاه ماشین‌آلات راهداری به مدت ۷۲ ساعت به صورت شبانه‌روزی توسط ماشین‌آلات و همچنین به طور دستی نسبت به جمع‌آوری و حمل بیش از پنج هزارو ۳۰۰مترمکعب ماسه بادی از سطح راه‌های این شهرستان اقدام کردند.

او گفت:همکاران راهداری با روحیه جهادی و تلاش شبانه‌روزی در خدمت مردم هستند و امیدواریم رانندگان با توجه به تداوم طوفان نیز احتیاط کافی برای تردد در جاده‌ها را داشته باشند.

نظر شما