شناسهٔ خبر: 54107701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمل افزون بر ۵ هزارو ۳۰۰ متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی زهک

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زهک از حمل و جمع‌آوری بیش از ۵ هزارو ۳۰۰ متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان ظرف مدت ۷۲ساعت گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

حامد سروری نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهارداشت: در تداوم طوفان های ۱۲۰ روزه سیستان شاهد شدت گرفتن این پدیده در ۲۴ اردیبهشت ماه سالجاری‌ همراه با گرد و خاک شدید در منطقه بودیم تا جایی که سرعت این طوفان های موسمی به ١٠٨ کیلومتر درساعت رسید و این امر سبب انسداد ۱۲ روستا این شهرستان با جمعیتی بیش از ۵ هزارخانوار گردید.

وی افزود: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر شدت بروز طوفان بلافاصله نیروهای راهداری شمال استان با تجهیزات و امکانات کامل در مسیرهای سیستان مستقر و در کمترین زمان ممکن تمامی مسیرهای مسدود شده ناشی از طوفان را بازگشایی نمودند. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک ادامه داد: در این عملیات ۱۰ نفر از همکاران این اداره با استفاده از ۵ دستگاه ماشین آلات راهداری به مدت ۷۲ ساعت به صورت شبانه روزی توسط ماشین آلات و همچنین به طور دستی نسبت به جمع آوری و حمل بیش از ۵هزارو ۳۰۰مترمکعب  ماسه بادی از سطح راه های شهرستان زهک اقدام کردند. 

سروری نیا تصریح کرد: همکاران راهداری با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی در خدمت مردم هستند و امیدواریم رانندگان با توجه به‌ تداوم طوفان نیز احتیاط کافی برای تردد در جاده‌ها را داشته باشند.

انتهای پیام/3139

نظر شما