شناسهٔ خبر: 54105989 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

شناسایی بیش از هزار زوج نابارور از سوی بنیاد ۱۵ خرداد

نخستین رویداد روایت محور با موضوع جوانی جمعیت و معرفی الگوهای موفق فرزند آوری و فرزندپروری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام....

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، نخستین رویداد روایت محور با موضوع جوانی جمعیت و معرفی الگوهای موفق فرزند آوری و فرزندپروری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام حضرت امام (ره) در تهران برگزار شد.

در این رویداد علیان، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد اظهار داشت: به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام، کمک هزینه درمان ناباروری به ۱۰ هزار زوج نیازمند در سال جاری ارائه می‌شود. تاکنون ۱۱۰۰ خانواده متقاضی دریافت این تسهیلات را شناسایی و به بانک عامل معرفی کرده‌ایم.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به محتوای بسته لبخند مادری، اظهار کرد: در این بسته ۴۰ قلم کالای ضروری مورد نیاز نوزاد به ارزش معادل ۴ میلیون تومان از بدو تولد تا دوسالگی کودک به سربازان و دانشجویان دارای فرزند، خانواده‌های دارای فرزند چندقلو و نیازمندان ارائه می‌شود.

وی گفت: از فردا توزیع این بسته‌ها شامل ۴۰ قلم پوشاک، شیشه شیر، تب سنج و سایر وسائل ضروری موردنیاز نوزاد در استان البرز آغاز می‌شود و در سال جاری ۷۰۰۰ بسته به جامعه هدف ارائه خواهد شد.

علیان، تاکید کرد: در باشگاه مادر و کودک مثبت ۵، خدمات پزشکی، مشاوره، دندانپزشکی، سلامت و بهداشت، تغذیه و دارو برخی موارد دیگر به مادران در دوران بارداری تا ۳ سالگی نوزاد ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال ساخت یکی از این مراکز هستیم که در شهریورماه افتتاح می‌شود، بر اساس بازخورد این مرکز آزمایشی، در ۱۰ استان این طرح را اجرایی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های بنیاد ۱۵ خرداد می ووان به خدمات و کالاهای مورد نیاز مادر و فرزند پیش از تولد تا دوران ۵ سالگی در بسترهای فضای مجازی و پلتفرم خدمت زسان خانواده اشاره کرد.

وی گفت: در بخش دیگری از برنامه‌های بنیاد، خدمات و کالاهای موردنیاز مادر و فرزند قبل از تولد تا ۵ سالگی در بستر فضای مجازی و در پلتفرم خدمت‌رسان خانواده ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما