شناسهٔ خبر: 54099347 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شنیده شدن ناقوس نابودی کرونا در مازندران

موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در مراکز درمانی مازندران ثبت نشده است.

صاحب‌خبر -

۲۰ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند، اما هیچ موردی از فوتی کرونایی در این مدت در مازندران ثبت نشد.

پذیرش ۳۰ بیمار جدید

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۳۰ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند که این تعداد، ۱۶ نفر بیشتر از دیروز است

۱۷ بیمار کرونایی در این مدت از مراکز درمانی این دانشگاه ترخیص شده و ۱۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.


۷۴ بیمار مبتلا به کووید اکنون ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

به گفته دکتر غلامی شبانه روز گذشته موردی از مرگ و میر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی این دانشگاه گزارش نشده است.

صفر شدن بستری‌های روزانه کرونا

دکتر سید علی مظفرپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۵ بیمار کرونایی شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه مرخص شدند و هیچ بیمار جدیدی بستری نشد.

شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل اکنون ۶ نفر است که میزان بستری بیماران مبتلا به کرونا در بابل از ابتدای کرونا تاکنون در پایین‌ترین میزان خود قرار گرفت.

۴ بیمار با علائم حاد تنفسی اکنون در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

به گفته مظفرپور موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل گزارش نشده است.

نظر شما