شناسهٔ خبر: 54097096 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صهیونیست‌ها مدعی سرنگونی پهپاد حزب‌الله شدند

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد نظامیان این رژیم یکی از پهپاد‌های حزب‌الله را ساقط کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در توییتر مدعی شد این نظامیان پهپادی متعلق به حزب‌الله بوده است را از زمانی وارد اراضی اشغالی شده تحت نظر داشتند و سرانجام آن را هدف قرار دادند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک پهپاد که از خاک لبنان وارد اراضی اشغالی فلسطین شده بود، از سوی نظامیان صهیونیستی مورد هدف قرار گرفته و سرنگون شد.

این اولین باری نیست که از خاک لبنان پهپاد وارد اراضی اشغالی می‌شود. روز جمعه مصادف با یکم اسفند حزب الله لبنان اعلام کرد که پهپاد «حسان» را به داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین فرستاده است و در یک مأموریت شناسایی به طول هفتاد کیلومتر در شمال فلسطین اشغالی به مدت چهل دقیقه پرواز کرده و صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند با انواع تسلیحات جنگی خود آن را سرنگون کنند.

منابع عبری زبان پس از نفوذ پهپاد حزب الله در عمق ۷۰ کیلومتری اعلام کردند که ناتوانی جنگنده‌های اف-۱۶، بالگرد‌های آپاچی و موشک‌های سامانه دفاعی گنبد آهنین در رهگیری پهپاد حزب الله که به داخل اراضی اشغالی نفوذ کرده بودند، علاوه بر یک شکست امنیتی، یک شکست اقتصادی است چرا که تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی که کدام هزاران دلار قیمت دارد از رهگیری این پهپاد ناکام مانده اند.

به تازگی نیز نشریه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی به تحلیل موشک‌های جدید کروز دریایی حزب‌الله لبنان پرداخت و با ابراز نگرانی از وجود این تجهیزات نوشت که این سلاح‌های جدید ارتقا یافته‌اند یا از فناوری جدیدی استفاده می‌کنند.

به نوشته این نشریه صهیونیستی پیش از این نیز قدرت موشک‌های ضد کشتی حزب‌الله عیان شده است، زیرا در سال ۲۰۰۶ با یک موشک ضدکشتی نیروی دریایی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و همچنین که در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ موشک‌های ضدکشتی جدیدی را ارائه کرده است.

نظر شما