شناسهٔ خبر: 54094677 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی ایران | لینک خبر

جدیدترین دوچرخه‌های 2022 (به همراه لیست قیمت)

بخش تبلیغات بخش تبلیغات

صاحب‌خبر -

برای خرید دوچرخه نیاز به بررسی‌های مختلف است و با توجه به اینکه کیفیت دوچرخه‌های عرضه شده با یکدیگر متفاوت هستند، برای خرید نیاز به مشاوره ضروری به نظر می‌رسد. به طور کلی در بازار فروش دوچرخه، برندهای مختلفی از این وسیله وجود دارد که در ابتدا استعلام قیمت دوچرخه می‌تواند خرید را راحت‌تر کند. در حال حاضر که در سال ۲۰۲۲ قرار داریم، انواع و اقسام مدل جدید دوچرخه تولید شده است که از برندهای مختلف بوده و انتخاب هر کدام نیاز به بررسی ویژگی‌های هر کدام دارد که مطمئناً بر قیمت دوچرخه موثر خواهد بود. حال ما در این مقاله قصد داریم، به بهترین مدل‌های دوچرخه بپردازیم و به ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها اشاره کنیم. در صورت تمایل پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

معرفی و قیمت دوچرخه‌های ۲۰۲۲

پس از شیوع و گسترش کرونا در سطح جهان به سبب وجود محدیدت‌های مختلف در کشورها، استقبال افراد از دوچرخه به شدت افزایش یافت به گونه‌ای که برخی تولید کنندگان بزرگ همچون جاینت، شیمانو برای عرضه محصولات با مشکل روبرو شدند و همین موضوع سبب شد تا اولا نتوانند به موقع تعهدات خود را عملی سازند و دوما برای عرضه محصولات خود به نمایندگان در سراسر دنیا لیست انتظار بدهند. با توجه به این موضوع تمرکز بر روی دوچرخه و مدل‌های جدید آن بیشتر و بیشتر شد و برندهای جدید و یا کمتر شناخته شد نیز پا به میدان نهادند زیرا تقاضا بالا برای محصول و عدم توانایی تولیدکنندگان این را می‌طلبید که کارخانجات و تولیدکنندگان تازه نفس به کمک بازار دوچرخه آمده و این تقاضای انبوه را جواب دهند. به همین سبب شاهد ظهور مارک‌های جدید در بازار دوچرخه دنیا و حتی ایران بودیم که اتفاقا سعی دارند تا با کیفیت بالا و قیمت رقابتی سهم خوبی را به خود اختصاص دهند. در ادامه به بررسی مدل‌های جدید ۲۰۲۲ از برندها و مارک‌های مختلف که در بازار هستند می‌پردازیم و در انتهای یک لیست قیمت از دوچرخه‌های ۲۰۲۲ موجود در بازار ارائه می‌دهیم، پس با ما همراه باشید:

بررسی دوچرخه جاینت TALON ۱:  اگر نیاز به یک دوچرخه کوهستان دارید، پیشنهاد می‌کنیم به خرید این مدل از دوچرخه اقدام کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوچرخه می‌توان به حداقل وزن آن با فریم آلومینیومی اشاره کرد که یک سواری کاملاً جذاب و نرم را در اختیار رکاب‌زن قرار می‌دهد. ضمناً با توجه به نوع ساخت این دوچرخه، بدون کمترین مشکلی می‌توانید شیب‌های تند و زمین‌های ناهموار را به راحتی طی کنید. از دیگر ویژگی‌های جذابی که در دوچرخه جاینتTalon ۱ ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده که بر قیمت دوچرخه Giant Talon نیز موثر بود است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم ترمز بسیار حرفه‌ای مخصوص استفاده در کوهستان برای کنترل بهتر دوچرخه
  • فرمان بسیار مناسب و امکان تغییر مسیر سریع حتی در پیچ‌های تند
  • سیستم حرفه‌ای تعویض دنده
  • سیستم انتقال قدرت مناسب و ایده‌آل

بررسی دوچرخه کوهستان اورلرد Superme:  اگر نیاز به یک دوچرخه با کیفیت و در عین حال خوش قیمت دارید، پیشنهاد می‌کنیم از این دوچرخه کوهستان استفاده کنید. از اولین مشخصه‌های این دوچرخه می‌توان به سیستم دنده‌ی ۲۱ سرعته اشاره کرد و قیمت دوچرخه اورلرد Superme نیز به نسبت کیفیت آن بسیار مناسب است. از ویژگی‌های این نوع دوچرخه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از فریم آلومینیومی که کاملاً برای موقعیت‌های ناهموار در نظر گرفته شده است.
  • دارا بودن یک کمک فنر در دوشاخ دوچرخه که از قفل شوندگی خوبی برخوردار است.
  • مقاوم بودن لوله‌ی زین دوچرخه که در برابر خوردگی زیر استحکام دارد.
  • دارا بودن کرپی آلومینیومی که چرخش فرمان را در بهترین حالت خود قرار داده است.
  • دارا بودن پدال‌های راحت و نرم که دوچرخه سوار را به زحمت نمی‌اندازد.
  • دارا بودن طوقه دو جداره‌ی آلومینیومی.
  • دارا بودن سیستم ترمز دیسک مکانیکیPACIFIC.

گفتنی است که قیمت این دوچرخه در حال حاضر در حدود ۸ میلیون تومان است.

بررسی دوچرخه Viva ۲۷.۵ Ignite: از جمله دوچرخه‌های جذابی که دارای طراحی بسیار شیک و چشم‌نواز است دوچرخه حرفه‌ای میان‌رده‌ی Viva از برند شیمانو نام دارد. گفتنی است که قیمت دوچرخه Viva Ignite بر اساس ویژگی‌های منحصر به فرد آن در نظر گرفته شده است که از جمله می‌توان به مواردی مانند سیستم ترمز دیسک هیدرولیک، ۲۷ سرعته بودن و دارا بودن دو شاخ کمک فنردار قفل‌شو اشاره کرد. ضمناً توجه داشته باشید که دوچرخه ویوا مدل ایگنایت دارای بدنه‌ی آلومینیومی بوده که به خوبی می‌تواند در برابر ضربه مقاوم باشد. همچنین رکاب‌زن در زمان استفاده از این دوچرخه کاملاً راحت بوده و رفلکس مناسبی خواهد داشت. به طور کلی از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از این دوچرخه در مسیرهای شهری و کوهستانی
  • دارا بودن لاستیک‌های ضخیم و با کیفیت
  • دارا بودن طوقه‌های آلومینیومی دوجداره
  • دارا بودن شانژمان شیمانو  Alivio
  • دارای بودن فرمان و کرپی برند UNO

ناگفته نماند که با توجه به امکانات این نوع دوچرخه، قیمت آن در حدود ۱۵ میلیون تومان است که مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

لیست-قیمت-دوچرخه-2022 لیست-قیمت-دوچرخه-2022

بررسی دوچرخه اوربیتز مدل لنسر:  اگر نیاز به یک دوچرخه کوهستان ارزان قیمت دارید، می‌توانید روی این مدل از دوچرخه حساب باز کنید. قیمت دوچرخه برند Orbitz مدل Lancer با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد آن تعیین شده است که مهم‌ترین آن‌ها موارد زیر هستند:

  • کمک فنر قفل شونده با کیفیت
  • سیستم دنده ۲۴ سرعته کلاچ‌دار
  • شانژمان طرح آلتوس
  • فریم آلیاژی مقاوم
  • تایر با کیفیت Compass 2.35
  • دو شاخ جلو کمک فنردار

ضمناً ناگفته نماند که سیم‌کشی در این دوچرخه از داخل فریم در نظر گرفته شده است که طبیعتاً در برابر عوامل محیطی مانند باران و آفتاب در امان خواهد بود. همچنین دوچرخه سواران برای اینکه بتوانند از یک وسیله مناسب برای داخل شهر و کوهستان برخوردار شوند، کافی است به خرید این محصول اقدام کنند. در کنار این موارد قیمت دوچرخه اوربیتز لنسر با توجه به ویژگی‌هایی که دارد کاملاً اقتصادی بوده و در حدود ۵ میلیون تومان است.

راهنمای کلی خرید دوچرخه

هنگام تصمیم برای تهیه یک محصول خوب و قبل از خرید باید اطلاعات جامع و دقیقی در حد نیاز تهیه نمایید تا بتوانید با توجه به بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید، این موضوع بخصوص در زمان خرید دوچرخه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، زیرا تنوع بالا در بازار و قطعات و قیمت‌های بسیار متنوع تصمیم‌گیری را برای فرد مشکل خواهد کرد. به طور کلی برای اینکه افراد مختلف بتوانند از بهترین دوچرخه‌ها استفاده کنند، باید به بررسی موارد مختلف بپردازند که ما در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

بدنه دوچرخه

اینکه بدنه‌ی دوچرخه دارای کیفیت مناسبی باشد، موضوع با اهمیتی است که باید قبل از خرید در نظر گرفته شود. همانطور که می‌دانید، بدنه‌ی دوچرخه ممکن است از فولاد، آلومینیوم و فیبر کربن باشد که هر کدام دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند. در حال حاضر دوچرخه‌های با بدنه‌ی آلومینیوم بیشتر مورد توجه بوده چرا که در کنار مقاومت عالی از وزن مناسبی نیز برخوردارند.

سایز دوچرخه

قیمت دوچرخه با توجه به سایز و ویژگی‌های آن تعیین می‌شود و پر واضح است که خرید یک دوچرخه باید طبق شرایطی که برای رکاب‌زن وجود دارد، تهیه شود. بنابراین توصیه می‌کنیم در زمان انتخاب یک دوچرخه حتماً به سایز مناسب آن دقت کنید چرا که دوچرخه‌های کوچک‌تر یا بزرگ‌تر فقط برای چند روز قابل تحمل خواهند بود. برای این منظور کافی است که دوچرخه دلخواه‌تان را تست کنید.

امکانات دوچرخه

پر واضح است که هر چه امکانات و ویژگی‌های یک دوچرخه بیش‌تر باشد، از قیمت‌های بیش‌تری نیز برخوردار است. بنابراین در ابتدا بودجه‌تان را تعیین کنید و سپس به بررسی امکانات این وسیله بپردازید. ضمناً گفتنی است که دوچرخه‌های با امکانات بیش‌تر ممکن است برای طولانی مدت استفاده شوند چرا که به طور حتم چنین دوچرخه‌هایی از کیفیت بیش‌تری نیز برخوردار هستند به خصوص این‌که از برند معتبری نیز باشند.

قیمت دوچرخه

در نظر گرفتن قیمت خرید یک دوچرخه باید در اولویت افراد باشد. در واقع بنا به بودجه‌ای که در اختیار افراد است، می‌توان مدل‌های مختلفی از یک برند را بررسی و سپس دوچرخه دل‌خواه را خریداری کنید. بنابراین در کنار موارد عنوان شده، به جهت خرید دوچرخه مناسب، حتماً این مورد را نیز در نظر داشته باشید و سپس اقدام به خرید کنید.

جدیدترین دوچرخه‌های 2022 (به همراه لیست قیمت) جدیدترین دوچرخه‌های 2022 (به همراه لیست قیمت)

خرید دوچرخه از مجموعه تخصصی آریا چرخ

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنان‌چه نیاز به انواع و اقسام دوچرخه با کیفیت و قیمت مناسب دارید، کافی است که به مجموعه‌ی تخصصی آریا چرخ مراجعه کنید. این مجموعه سال‌هاست که به واردات بهترین دوچرخه‌های کوهستانی و شهری مشغول است و تاکنون توانسته است به نیازهای مشتریان پاسخ دهد و نتیجه‌ی آن جز رضایت اکثریت افراد نبوده است.

این فروشگاه علاوه بر دوچرخه‌های نام‌برده، به تأمین دوچرخه‌های کودک با برندهای معتبر نیز روی آورده است که علاقه‌مندان می‌توانند از این امکان نیز بهره ببرند. حال برای اینکه بتوانید از کلیه‌ی خدمات مجموعه‌ی تخصصی آریا چرخ استفاده کنید، کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده که در انتهای این مقاله آورده شده‌اند، استفاده نمایید. ضمناً ناگفته نماند که از مزیت‌های به کارگیری از فروشگاه آریا چرخ می‌توان به استعلام راحت قیمت دوچرخه و کیفیت ممتاز محصولات اشاره کرد.

نظر شما