شناسهٔ خبر: 54075711 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برنامه‌های ‌ایام رحلت حضرت شاه عبدالعظیم(ع) اعلام شد

در ایام رحلت حضرت سیدالکریم(ع)، هر ساله آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) میزبان خیل زائرانی است که برای اقامه عزاداری به حرم مطهر مشرف می‌شوند، که به همین مناسبت ویژه‌برنامه‌های سخنرانی و عزاداری در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) آئین تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم(ع) در شب رحلت آن محدث والامقام، دوشنبه، 26 اردیبهشت از ساعت 19:30 در صحن اصلی آستان مقدس همراه با جمع‌خوانی خادمین این بارگاه نورانی و مرثیه‌سرایی محمدرضا غلامرضازاده و سیدمحمدرضا نوشه‌ور برگزار می‌شود که به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

ویژه‌‌برنامه شب رحلت آن حضرت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید میرباقری و مرثیه‌سرایی حمید رمضانپور و شعرخوانی محمود تاری از ساعت 21 در مصلای امام علی(ع) برپا خواهد شد و این ویژه‌برنامه نیز به روی آنتن زنده شبکه قرآن سیما می‌رود.

در سالروز رحلت حضرت سیدالکریم(ع) مصادف با 27 اردیبهشت‌ماه از ساعت 11:15 و در مصلای امام علی(ع)، در ویژه‌برنامه‌ای حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حاج علی‌اکبری به ایراد سخنرانی، حسن شالبافان به مرثیه‌سرایی، علی فراهانی به قرائت زیارتنامه حضرت عبدالعظیم(ع) و احمد بابایی به شعرخوانی خواهند پرداخت که این ویژه‌برنامه از شبکه قرآن سیما به‌صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

همچنین در شام رحلت حضرت سیدالکریم(ع) ویژه‌برنامه‌ای از ساعت ۲۱ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی و مرثیه‌سرایی مجتبی باقری و شعرخوانی قاسم نعمتی برگزار و این برنامه نیز میهمان نگاه مخاطبین شبکه قرآن سیما به‌صورت زنده خواهد شد.

مریم احمدی

انتهای پیام

نظر شما